به اهداف کاهش وزن خود دست پیدا کنید

نوشیدنی های چربی سوز؛ طرز تهیه ۶ نوشیدنی موثر در کاهش وزن

ترکیبات موجود در این نوشیدنی‌ها خواص پاک‌سازی‌کننده دارند و نوشیدن آنها در زمان مناسب در طول روز، اثر آنها را افزایش می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ما به شما کمک خواهیم کرد به اهداف کاهش وزن خود دست پیدا کنید. به همین خاطر، امروز ۶ نوشیدنی چربی سوز قوی را به شما معرفی می‌کنیم. این نوشیدنی‌ها در دفع سموم بدن، افزایش سوخت و ساز بدن و سوزاندن چربی های اضافه بسیار مؤثرند. ترکیبات موجود در این نوشیدنی‌ها خواص پاک‌سازی‌کننده دارند و نوشیدن آنها در زمان مناسب در طول روز، اثر آنها را افزایش می‌دهد. نوشیدنی‌های موردعلاقه‌ی خود را انتخاب و آنها را به پای ثابت هر روزتان تبدیل کنید. ورزش‌های چربی سوز (کاردیو) را نیز به برنامه‌ی خود اضافه کنید تا پس از مدتی، به اندام موردعلاقه‌ی خود دست‌ پیدا کنید.

۶. گرین اسموتی
نیم ساعت قبل از صبحانه، بهترین زمان برای نوشیدن این نوشیدنی چربی سوز است. این نوشیدنی به سیستم گوارشی شما کمک مهمی می‌کند. بنابراین هر چیزی که در طول روز مصرف کنید، به‌صورت بهینه هضم می‌شود و کربوهیدرات در بدن‌تان انباشته نخواهد شد.

برای تهیه این نوشیدنی چربی سوز قوی، مواد زیر را در مخلوط‌کن بریزید و مخلوط کنید:

نصف یک اسلایس آناناس؛
یک تکه‌ی بزرگ خیار؛
یک ساقه‌ی کرفس (۶ سانتی‌متر)؛
یک تکه‌ی متوسط بادمجان؛
یک تربچه‌ی متوسط.

۵. نوشیدنی سرکه‌ی سیب و گریپ‌فروت
طرز تهیه‌ی این نوشیدنی چربی سوز ساده است. نوشیدنی سرکه سیب و گریپ‌فروت باعث تنظیم سطح قند خون شما می‌شود، سموم بدن را دفع می‌کند و به‌شدت چربی سوز است. برای کسب بهترین نتیجه، یک ساعت پیش از هر وعده‌ی غذایی، یک لیوان از این نوشیدنی چربی سوز بنوشید. به‌یاد داشته باشید که سرکه‌ی سیبی که انتخاب می‌کنید، کیفیت خوبی داشته باشد. برای تهیه‌ی نوشیدنی چربی سوز سرکه سیب و گریپ‌فروت از مواد و نسبت‌های زیر استفاده کنید:

یک فنجان آب گریپ ‌فروت؛
یک قاشق غذاخوری سرکه سیب؛
نصف فنجان چای نعناع.

۴. نوشیدنی دانه‌های چیا و آب‌لیمو

دانه‌های چیا برای سم زدایی و پاک‌سازی بدن بهترین گزینه هستند. دانه‌های چیا یکی از منابع طبیعی و بزرگ آنتی اکسیدان هستند و در آب کردن چربی های اضافی بدن شما مؤثرند. نوشیدنی دانه‌های چیا و آب‌لیمو، نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا به اهداف کاهش وزن خود دست پیدا کنید، بلکه انرژی زیادی هم برای بدن‌تان فراهم می‌کند. این اکسیر چربی سوز را صبح‌ها مصرف کنید. شما می‌توانید آن را داغ یا سرد بنوشید. برای تهیه‌ی نوشیدنی دانه‌های چیا و آب‌لیمو به طریق زیر عمل کنید.

یک قاشق پر از دانه‌های چیا را با آب نصف یک لیمو در یک لیوان آب مخلوط کنید.
این مخلوط را ۱۰ دقیقه در گوشه‌ای قرار دهید و سپس مصرف کنید.

۳. لیموناد زنجبیل
زنجبیل فواید بسیاری برای سلامتی بدن دارد. این ماده سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و سوخت‌و‌ساز بدن را افزایش می‌دهد. با افزایش سوخت‌و‌ساز بدن، فرایند هضم سریع تر از معمول رخ می‌دهد. زنجبیل و لیمو در کنار یک دیگر، چربی سوزی بسیار قوی محسوب می‌شوند؛ مخصوصا اگر یک برنامه‌ی ورزشی چربی سوز نیز داشته باشید. شما می‌توانید هر زمان در طول روز که خواستید، این لیموناد را بنوشید.

آب سه لیمو را بگیرید.
یک زنجبیل کوچک را رنده کنید و آن را در آب داغ دم کنید.
وقتی دمنوش زنجبیل شما آماده شد، آب لیمو را اضافه کنید.
ما اضافه کردن شکر به این نوشیدنی را توصیه نمی‌کنیم، اما اگر می‌خواهید آن را شیرین کنید، از کمی عسلاستفاده کنید.

۲. نوشیدنی ذوب‌کننده‌ی چربی‌ها
اگر این نوشیدنی را زمان رفتن به رختخواب بنوشید، بدن‌تان تحریک می‌شود و در طول شب به‌صورت بی‌سابقه‌ای چربی می‌سوزاند. مخلوط ترکیبات شیمیایی این مواد، مناسب‌ترین ترکیبات برای افزایش سوخت‌و‌ساز بدن هستند و سموم بدن شما را در زمان خواب دفع می‌کنند. تمام این مواد را باهم در مخلوط‌کن بریزید و پیش از خوابیدن، آن را مصرف کنید.

یک دسته جعفری
یک لیمو
یک قاشق غذاخوری سرکه‌ی سیب
یک قاشق چای‌خوری عسل یا زنجبیل
یک قاشق چای‌خوری دارچین
دو فنجان آب

۱. نوشیدنی میوه و جوش شیرین
جوش شیرین ماده‌ای نیست که فقط در آماده‌سازی کلوچه‌ها و دونات‌ها کاربرد داشته باشد. این ماده می‌تواند در کاهش وزن شما مؤثر باشد و به سلامت کلی بدن شما کمک کند. ترکیبات زیر را با یکدیگر ترکیب کنید و دو بار در روز این نوشیدنی را بخورید. درصورت تمایل مقداری یخ به این نوشیدنی اضافه کنید تا ترکیبی مفرح و خنک بنوشید.

یک فنجان توت‌فرنگی
مقداری برگ تازه‌ی نعناع
یک قاشق چای‌خوری جوش شیرین
دو فنجان آب
دو عدد لیمو

Share