یک نماینده مجلس مدعی شد

ماجرای خانه‌نشینی روحانی در روزهای برفی | همسر آقای رئیس‌جمهور تحمل آلودگی هوا را ندارد!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: رئیس جمهور دو روز در مدت زمانی که بارش برف در کشور رخ داده، بر سر کار خود حاضر نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دانشجو، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار داشت: در حال حاضر کشور نیاز دارد که مسئولان با دقت انجام وظیفه کنند و هر چه مسئولیت شان در کشور بیشتر باشد باید  وقت بیشتری بگذارند تا بتوانند امورات را مدیریت کنند.

وی افزود: زمانی که افراد به مسئولیت‌های خود رسیدگی نکنند شاهد بروز اتفاقاتی خواهیم بود که تنها به دلیل شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت آقایان به وجود می‌آید. به طور مثال در زمان بارندگی های اخیر شاهد بودیم که اتوبان قم – تهران که یکی از شاهراه‌های اصلی کشور است به دلیل بی تدبیری مدیران که حتی یک کیلو نمک و شن نپاشیده بودند بسته شد و مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرد.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: زمانی که ریشه‌های مشکلاتی که در زمان بارندگی پیش آمده بود را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که رئیس جمهور دو روز در مدت زمانی که بارش برف در کشور رخ داده، سرِ کار خود حاضر نشده است. سوال اینجاست آیا در خانه نشستن و استراحت کردن آن هم در زمانی که مردم نیازمند رسیدگی هستند و بخشی از کشور دچار بحران شده است امری صحیح است؟!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی خانه نشینی رئیس جمهور در ایام بارندگی برف در کشور را اسف بار خواند و یادآور شد: از سوی دیگر شنیدیم در ایامی که با آلودگی هوا رو به رو بودیم  همسر رئیس جمهور حاضر به سکونت در منزلی که در مجموعه ریاست جمهوری قرار دارد به این دلیل که این منزل در مرکز شهر قرار دارد و مرکز شهر از آلودگی بیشتری برخوردار است، نبوده و به همین دلیل رئیس جمهور ناچار می شود در منزل بالای شهر خود ساکن شوند. همین امر بالا بودن مسافت‌ از منزل تا محل کار و وقت گیری برای رفت و آمد و همچنین هزینه‌های بیشتری برای حفاظت در منطقه شمیرانات می شود.

وی ادامه داد: اینکه خانواده رئیس جمهور نمی‌توانند در ایام آلودگی هوا در مرکز شهر حضور داشته باشند و در بین مردم زندگی کنند چگونه می‌توانند درکی از زندگی آن‌ها داشته باشند. آقای رئیس جمهور به جای اینکه  محل زندگی خود را تغییر دهد بهتر است مشکل آلودگی را حل کند!

حاجی دلیگانی افزود: از سوی دیگر شاهد هستیم برخی از وزرا که در منطقه لواسانات ساکن هستند برای حاضر شدن در  محل کارشان سعی می کنند در زمان اوج ترافیک صبحگاهی بیرون نیایند و پس از این زمان از منزل خارج شوند و ساعت ۹، ۹:۳۰ صبح در محل کار خود حاضر می‌شوند. از سوی دیگر گفته می‌شود برخی از آن‌ها حدود ساعت ۱۵ به دنبال شرکت‌های خصوصی شان می‌روند.

نماینده مردم شاهین شهر خاطرنشان کرد: البته همه این گونه نیستند برخی مسئولان وقت گذار هستند، اما زمانی که گزارش برخی  از آقایان را  می‌خوانیم بسیار متاسف می شویم. حال به چه کسی شکایت وزرا را ببریم؟ رئیس جمهوری که علی رغم امکانات بالا  در زمان بارش برف بر سر کار حاضر نمی‌شود؟

Share