استاندار گیلان

به مدیری که به جوانان اعتماد نکند بنده به او اعتماد نخواهم کرد | باید بدون تبعیض برای مردم کار کنیم

استاندار گیلان با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان متذکر شد: کسی که به جوانان اعتماد نکند بنده به آن مدیر اعتماد نخواهم کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در جلسه شورای اداری گیلان با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این نشان از پایبندی مردم به ارمانهای انقلاب دارد و حضور مردم برای اثبات وحدت در جامع به موقع بود.

مصطفی سالاری یادآور شد: این مردم سزاوار بهترین‎ها هستند و باید گام‎های خود را برای تحقق مطالبات مردم موثر تر برداریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گفت: در بحث استقلال با دادن خون شهدا، در حوزه آزادی همان صندوق رای است که بیان نطرات و انتخاب مسقیم سران را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: توقعی که مردم از ما دارند در حوزه اقتصادی گام های جدی برداریم و تشکیل کمیته های ۴۸ گانه برای بهبود اشتغال و رونق اقتصادی است.

سالاری با کنایه به برخی انتقادات گفت: گاهی می‌شنویم که می‌گویند در برخی حوزه‌ها اقدامی انجام نشده و جلسه‌ای برگزار نشده است، درحالی وقتی جستجو کنیم می‌بینم چون خودشان حضور نداشتند گمان می‌کنند جلسه ای تشکیل نشده است.

وی ادامه داد: اولویت اول گیلان را گردشگری و کشاورزی تعریف کردیم و همه مدیران باید در کارها جدی تر باشند. در بحث بوم گردی بنیاد مسکن باید به کارهای خود تسریع ببخشد. ریس جمهوری در جلسه اخیر گفتند که باید تسهیلات روستایی تا پایان سال پرداخت شود تا سبب رونق اشتغال روستایی شود.

استاندار گیلان متذکر شد: تسهیلاتی که مبتنی بر کارشناسی نبوده، نباید پرداخت شود چون سبب بدهی برای مردم میشود.

وی در مورد تنظیم بازار شب عید نیز اظهار کرد: صنعت و معدن و اتاق اصناف در کارها جدی تر باشند.

سالاری در بخش دیگری از اظهارات خود هدف از برگزاری جلسه امروز را تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان اعلام کرد و گفت: آرامش در بخش سیاسی سبب آرامش در حوزه‌های دیگر می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به انتخاب جمشیدنژاد به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت: حوزه سیاسی بسیار مهم است و تجربه ایشان بسیار ارزشمند است و حتما برای پیشرفت استان اثر گذار خواهد بود.

وی افزود: انتظاراتم از ایشان بسیار زیاد است زیرا فضای سیاسی و امنیتی را باید خوب مدیریت کرد تا بتوانیم گام‌های جدی برای رونق اقتصادی برداریم.

سالاری با تاکید بر جوانگرایی و استفاده از ظرفیت بانوان گفت: در برخی دستگاه‌ها اقدامات خوبی صورت گرفت اما از برخی دستگاه‌ها راضی نیستم.

استاندار گیلان متذکر شد: کسی که به جوانان اعتماد نکند بنده به آن مدیر اعتماد نخواهم کرد.

وی گفت: در بحث انتصابات معیارها مشخص است و کسی که برای مردم کار کند، این دولت را قبول داشته باشد و اهداف دولت را پیش ببرد به عنوان مدیر انتخاب میشود. باید ملاکها برای مردم باشد و اگر نباشد، هرکه باشد قبول نمی‌کنم. اول جواب خدا و بعد جواب مردم را باید دهیم و مدیران باید بدون تبعیض برای مردم کار کنند.

سالاری در پایان گفت: امیدوارم جمشیدپور با همکاری همه جانبه در این استان تجربه‌های خود را برای ایجاد امنیت شغلی بهتر و رونق اقتصادی بیشتر در جامعه به کار بندد.

گفتنی است در این جلسه با قدردانی از محمد احمدی پور معاون سابق سیاسی امنیتی، علی اصغر جمشیدنژاد به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان معرفی شد.

Share