هر هفته دو پرواز

پروازهای هواپیمایی قشم از فرودگاه رشت برقرار می‌شود

در این دیدارنیازسنجی های مردم گیلان به مسیرهای هوایی داخلی وخارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد شرکت هواپیمایی قشم نسبت به برقراری پروازها از جمله مسیر قشم به رشت وبالعکس اقدام نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه مدیر کل فرودگاه استان گیلان با مدیر عامل و معاونین شرکت هواپیمایی قشم در خصوص راه اندازی پرواز با ناوگان شرکت هواپیمایی قشم از فرودگاه سردار جنگل رشت برگزار شد.

مدیر عامل و معاونین شرکت هواپیمایی قشم صبح روز شنبه ۱۸آذرماه۹۶ با حضور در دفتر مدیرکل فرودگاه گیلان با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار نیازسنجی های مردم گیلان به مسیرهای هوایی داخلی و خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد شرکت هواپیمایی قشم نسبت به برقراری پروازها از جمله مسیر قشم به رشت وبالعکس اقدام نماید.

مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در همین زمینه گفت: ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه روز پنج شنبه ۲۱ دی ماه هواپیمای اولین پرواز قشم – رشت در این فرودگاه به زمین می نشیند و ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه هم پرواز رشت – قشم از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت برقرار خواهد شد.

غلامرضا کریم آقایی افزود: از این پس شرکت هواپیمایی قشم، روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته،۲ پرواز رفت و برگشت را در مسیر رشت – قشم برقرار خواهد کرد. در حال حاضر ۸۶ سورتی پرواز در هفته از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت انجام می شود.

مسیرهای پروازهای داخلی این فرودگاه از رشت به تهران – شیراز –مشهد- عسلویه – کیش – بندرعباس – اهواز – تبریز و قشم و مسیر پرواز های خارجی بغداد و برعکس است.

Share