رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان گیلان

ایران باید فعالیت خود را در بخش آی تی ۶ برابر کند تا به میانگین جهانی برسد

بخشی‌نژاد در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه الکامپ گیلان گفت: ایران باید فعالیت خود را در آی تی ۶ برابر کند تا به میانگین جهانی برسد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز (سه‌شنبه ۵ دیماه) مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشین های اداری و سیستم‌های امنیت تصویری (الکامپ گیلان) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گیلان با حضور جمعی از مسوولین برگزار شد.

فرشید بخشی‌نژاد، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان گیلان در این مراسم ضمن تشکر از مسوولین بخاطر حضور در افتتاحیه، اظهار کرد: یازهمین نمایشگاه الکامپ در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال افتتاح شده است.

وی گفت: نمایشگاه الکامپ زمانی افتتاح می‌شود که مسئولین عزمشان را برای ایجاد شهری هوشمند جزم کرده‌اند.

بخشی‌نژاد با اشاره به متن حکم انتصاب رییس جمهور برای وزیر ارتباطات، گفت: در چندین مورد رییس جمهور به بحث فناوری اطلاعات توجه کرده است و این موضوعات اگر عملیاتی شود برای بخش خصوصی بسیار امیدبخش است‌.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی سعی می‌کند در بخش فناوری اطلاعات به خوبی عمل کند، اظهار داشت: وزیر عملگرای ارتباطات نشان دادند که به بخش خصوصی اهمیت خاصی می‌دهند.

بخشی‌نژاد ادامه داد: در سال ۲۰۱۸ درآمدزایی از فناوری اطلاعات تقریبا بیش از دو برابر صنعت نفت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ایران یک درصد جمعیت جهان را داراست، اظهار داشت: ایران می تواند فناوری اطلاعات و ارتباطات جایگزین بسیاری از صنایع نماید.

 رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان گیلان با بیان اینکه ایران باید فعالیت خود را در آی تی ۶ برابر کند تا به میانگین جهانی برسد، اظهار داشت: بیش از ۶۰‌ غرفه در این نمایشگاه حضور دارند که در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می‌کنند تا مردم بتوانند از آخرین دستاوردهای شرکت های ایرانی‌ مطلع شوند.

وی حمایت از شرکت های بومی، رتبه‌بندی شرکت‌ها، استفاده از مشاورین در پروژه های فناوری اطلاعات، ارتقا جایگاه مدیران فناوری اطلاعات در سازمان‌ها و سازماندهی تجارت الکترونیک را از مهم‌ترین فعالیت هایی دانست که می تواند سبب گسترش بهبود فناوری و اطلاعات شود و در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با استفاده ظرفیت‌های بخش خصوصی جایگاه فناوری و اطلاعات در استان گیلان ارتقاء یابد.

 

Share