در تهران و گیلان

برگزاری کنفرانس بین المللی محاسبات نرم و کنفرانس بین المللی انرژی خورشیدی

دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین­ المللی محاسبات نرم که با همکاری انجمن سیستم های هوشمند ایران و با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه گیلان، دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان واقع در شهرستان رودسر برگزار می­‌گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین­ المللی محاسبات نرم که با همکاری انجمن سیستم‌های هوشمند ایران و با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه گیلان، دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان واقع در شهرستان رودسر برگزار می­‌گردد.

دکتر حامد محدث دیلمی دبیر اجرایی این کنفرانس گفت: بیش از ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است و با توجه به بررسی‌ها و داوری‌های به عمل آمده، ۱۳۰ مقاله به صورت سخنرانی و  ۸۰ مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد. در این راستا مقالات برگزیده کنفرانس نیز در مجلاتی که دارای نمایه ISC و ISI می­‌باشند چاپ می‌گردد.

دبیر اجرایی این کنفرانس در ادامه مشخصه‌ های بارز این کنفرانس را حضور  اساتید داخلی و خارجی برجسته در زمینه محاسبات نرم از کشورهای لهستان، چین و کره جنوبی و ارائه آخرین دستاوردهای علمی دنیا در قالب سخنرانی­‌های عمومی، بحث و تبادل نظر در محورهای نظریه و محاسبات فازی، الگوریتم های فراابتکاری، شبکه‌های عصبی، روش‌های نرم در آمار، سیستم‌های هوشمند، یادگیری ماشین، داده‌کاوی و کاربردهای محاسبات نرم دانست.

برگزاری چهارمین نمایشگاه انرژی خورشیدی و صنایع وابسته در تهران

چهارمین نمایشگاه بین المللی انرژی‌های خورشیدی و صنایع وابسته با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته بین المللی و داخلی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه، که بزرگترین گردهمایی مدیران و متخصصان حوزه انرژی و صنعت کشور محسوب می‌گردد، با تمرکز بر موضوعات سیاستی و کاربردی بخش انرژی خورشیدی چهارمین دوره خود را در تاریخ ۲ الی ۵ آذر ماه  ۹۶ برگزار می‌کند.

همچنین همزمان کنفرانس بین المللی انرژی خورشیدی در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

Share