با سخنرانی شهاب مرادی و مداحی ابوذر بیوکافی

سوگواری دهه دوم محرم در دانشگاه آزاد لاهیجان

حجت‌الاسلام شهاب مرادی و ابوذر بیوکافی روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه، به مناسبت عزاداری ایام محرم به لاهیجان سفر کرده و در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ویژه مراسم دهه دوم محرم با سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی و مداحی حاج ابوذر بیوکافی و با حضور پرشور دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاه و مسئولین شهرستان در دانشگاه ازاد لاهیجان به همت بسیج دانشجویی و حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

این مراسم که با برپایی نماز مغرب و عشاء و قرائت زیارت امام حسین (ع) آغاز شد، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی و مداحی حاج ابوذر بیوکافی ادامه یافت.
محمدصادق جعفری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان در خصوص برگزاری این مراسم اظهار کرد: این مراسم با عنایت و لطف پرودگار و یاری و مدد شهدا و تعامل خوب بین دانشگاه و بسیج دانشجویی با کیفیت بالایی برگزار شد.

وی نکته مثبت این مراسم را حضور پرشور دانشجویان دانست و بعد از پایان مراسم از همه دانشجویان و مسئولین دانشگاه که برای برگزاری این مراسم تلاش کردند قدردانی کرد.

Share