اعزام دو بانوی ورزشکار گیلانی به مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا

دو بانوی ورزشکار گیلانی به همراه تیم ملی قایقرانی روئینگ بزرگسال عازم مسابقات قهرمانی آسیا شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، سعید علیپور مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان بزرگسال ایران با ۱۲ ملی پوش عازم تایلند شد که خوشبختانه دو ملی پوش، گیلانی هستند.

وی گفت: بر این اساس، نازنین ملایی و حمیرا برزگر دو ورزشکار شایسته گیلانی به همراه تیم ملی قایقرانی روئینگ ایران عازم تایلند محل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا شدند.

وی افزود: این دو ملی پوش قایقرانی گیلان که سابقه حضور در رقابت های مختلف برون مرزی را نیز دارند، از روز شنبه هفته آینده در رشته روئینگ به مصاف حریفان خود در رقابت های قهرمانی آسیا خواهند رفت.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: همچنین عمران پورعسگر پرست رییس گیلانی کمیته روئینگ فدراسیون به عنوان سرپرست تیم ملی قایقرانی ، در این رقابت ها حضور خواهد یافت.

علیپور خاطرنشان کرد: تیم ملی قایقرانی روئینگ بزرگسالان ایران در هشت ماده بانوان و چهار ماده مردان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند شرکت خواهد کرد.

وی بیان کرد: امیدواریم که نازنین ملایی و حمیرا برگزر دو ورزشکار شایسته گیلانی در رقابت های قهرمانی قایقرانی بزرگسالان آسیا بدرخشند و با کسب مدال های رنگارنگ این مسابقات را به اتمام برسانند.پ

در استان گیلان بیش از ۶۰۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته، در رشته ورزشی قایقرانی در دو بخش بانوان و اقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

Share