داربی رشت با برد داماش پایان یافت؛

پیروزی پرگل داماش در جام حذفی

در چهارچوب نخستین دور از مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم عضدی رشت میهمان تیم دخانیات رشت بود که در نهایت توانست این بازی را با حساب ۵ بر یک به سود خود به پایان برساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از وارش اسپرت، در چهارچوب نخستین دور از مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میهمان تیم دخانیات رشت بود که در نهایت توانست این بازی را با حساب ۵ بر یک به سود خود به پایان برساند.

مسلم حق شناس، محمد مختاری(c)، کنعان طاهرنژاد، آزاد جعفرزاده (مهرداد علیزاده ۸۱)، میلاد پورمحسن (سیدمحمد اسلامی ۸۳)،  محمد همرنگ، محمد طالبی، میثم میرپسندیده، سعید طالبی(مصطفی آقاجانی ۷۲)، سعید مرتضوی و میلاد پورصف شکن .در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

گل های این بازی را میلاد پورصف شکن ۳، محمدطالبی ۱۴ و سعید مرتضوی ۳۸، ۵۶ و ۷۸ برای داماش و علی تاری وردی در دقیقه ۶۲ برای دخانیات به ثمر رساندند.

مرحله دوم رقابت های جام حذفی طبق اعلام کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال روز هجدهم مرداد (پس فردا) قرعه کشی خواهد شد و ۱۴ تیم صعود کننده از مرحله نخست به همراه ۱۸ تیم لیگ یکی، برگزار کننده این مرحله طی روزهای ۲۵ و ۲۶ مردادماه خواهند بود.

لازم به ذکر است، تیم های لیگ برتری از مرحله سوم و یک شانزدهم پایانی به رقابت ها اضافه خواهند شد. مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران در فصل جدید، به شکلی نوین در هر مرحله قرعه کشی خواهد شد و جدول مسابقات از پیش مشخص شده نخواهد بود.

Share