از هفته هفتم لیگ دسته دوم کشور

پیروزی شهرداری فومن مقابل داماش گیلان در زیر بارش شدید باران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته هفتم لیگ دسته دوم کشور دو تیم گیلانی شهرداری فومن و داماش گیلان در فومن به مصاف هم رفتند که در نهایت شهرداری فومن با یک گل حریف گیلانی خود را شکست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم فوتبال شهرداری فومن با تک گل مجتبی رستمی توانست داماش گیلان را شکست داد.%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%81%d9%88%d9%85%d9%86

ساسان باقر پور، جبار دادفر، سعید دلاور، علیرضا رمضانی، محمد آزاد طلب، مجتبی رستمی(نیکجو)، محمد طالبی، حسن اشجاری(فرزامپور)، محسن رحیمی(محبی)، نیما پاکدل و میلاد مرادی در این بازی برای شهرداری فومن بازی کردند.

مجتبی فرهادی، آرمین منفرد دوست(رمضانی)، کنعان طاهرنژاد، محمد مختاری، علیرضا نظیف کار، بابک رمضانی پور، حسین نظیری(بزرگ)، حامد اکبری پور، مسعود روزبهانی، سامان نورمحمدی و حسام یعقوبی(یونسی) نیز یازده بازیکن داماش گیلان را تشکیل می دادند.

داماش گیلان با این باخت همچنان با ده امتیاز و موقتا در رده سوم جدول دوازده تیمی جای گرفت. شهرداری فومن نیز ده امتیازی شده و موقتا سه رده صعود کرده و بدلیل تفاضل گل کمتر نسبت به داماش گیلان و شهید کریمی جویبار در مکان پنجم جدول جای گرفته است.

tel final1

Share