دیارمیرزا گزارش می‌دهد

خداحافظی سهیل حق‌شناس از فوتبال در روزی که به او اجازه بازی ندادند!

در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر سپیدرود رشت و پیکان تهران در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از هفته چهارم هفدهمین دوره لیگ برتر جام خلیج فارس دو تیم سپیدرود رشت و پیکان تهران در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، سید احمد آهی، میثم فردوسی، توحید غلامی، عماد میرجوان، پویا نزهتی، حسین ابراهیمی، مهرداد جماعتی، حسین کعبی و میعاد یزدانی در این بازی از ابتدا برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین رحمان احمدی، محمدصادق بارانی، مرتضی آقاخان، مهدی مومنی، بختیار رحمانی، سیدمهران موسوی، آرمان قاسمی، حجت حق وردی، سعید صادقی، علی حمودی و امیر کریمی ۱۱ بازیکن اصلی پیکان هستند.

ظرفیت ورزشگاه پر شده است اما همچنان سکوی روبروی ورزشگاه به علت تعمیرات بسته است.

بازیکنان پیکان پیش از شروع بازی با تیشرت هایی که بر روی آن عکس شهید حججی نقش بسته بود وارد زمین شدند. پیش از بازی بازیکنان و هواداران به علت شهادت شهید مدافع محسن حججی یک دقیقه سکوت کردند.

همانگونه که از قبل اعلام شد قرار است سهیل حق شناس کاپیتان سپیدرود پس از سالها حضور در این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

** سپیدرود که از سه بازی گذشته خود نتوانسته بود امتیازی کسب کند بازی را پر قدرت شروع کرد و پس چند حمله پیاپی در دقیقه ۱۲ بازی، عماد میرجوان روی همکاری خوب حسین کعبی و ابراهیمی و ارسال حسین ابراهیمی بر روی دروازه توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند.

** سپیدرود پس به ثمر رسیدن گل همچنان به حملات خود ادامه داد و شوت میعاد یزدانی در دقیقه ۲۱ بازی میرفت که وارد دروازه شود اما مدافع پیکان مانع از این کار شد.

**در دقیقه ۲۵ بازی حسین کعبی با خطا بر روی بازیکن حریف پشت محوطه جریمه هم کارت اولین کارت زرد بازی را گرفت و هم یک موقعیت خوب به حریف داد اما ضربه ایستگاهی مرتضی آقاخان با فاصله اندک به بیرون رفت.

**پیکان تهران که از سه بازی گذشته خود تنها ۲ امتیاز کسب کرده بود و نمی خواست امتیازات این بازی را از دست دهد در ۲۰ دقیقه پایانی نیمه اول جلو کشید و موقعیت هایی را ایجاد کرد که مهترین آن در دقیقه ۳۱ بازی بود و ضربه بختیار با فاصله اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

**علی نظرمحمدی در این بازی پرجنب و جوش تر از بازی های گذشته است و بارها با آمدن به کناره های زمین نکات فنی را به بازیکنان خود گوشزد می کند.

**بازیکنان پیکان همچنان توپ و میدان را در دست داشت تا اینکه در دقیقه ۴۲ بازی یک موقعیت خوب در محوطه جریمه نصیب پویا نزهتی شد که او نتوانست از این توپ استفاده کند.

**سپیدرود که در اواخر نیمه اول به خود آمده بود حملات خود را ادامه داد و حسین ابراهیمی در دقیقه ۴۵ با پاس زیبای توحید غلامی در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت اما شوت او با بی دقتی از کنار دروازه عبور کرد.

**در دو دقیقه وقت اضافه نیمه اول یک موقعیت خطرناک نصیب مهاجم پیکان شد که ضربه سر او با فاصله اندک به بیرون رفت تا بازی با همان یک گل در نیمه اول به پایان برسد.

**در شروع نیمه دوم محمدرضا الماسخاله جایگزین حسین کعبی شد.

**در دقیقه ۵۲ بازی سجاد عاشوری برای پیکان جایگزین سعید صادقی شد.

**در دقایق ابتدایی دو تیم حملات نصف و نیمه ای بر روی دروازه هم ایجاد کردند اما در دقیقه ۵۷ بازی شوت خطرناک میثم فردوسی توسط رحمان احمدی دفع شد.

**در دقیقه ۶۴ بازی مهدی شیری جایگزین علی حمودی شد و برای پیکان با بازی رفت

**در دقیقه ۶۵ بازی علی دهقان برای سپیدرود جایگزین توحید غلامی شد.

**در دقیقه ۷۴ بازی میلاد قربان زاده برای سپیدرود به میدان رفت و جایگزین حسین ابراهیمی شد تا به این ترتیب سومین و آخرین تعویض سپیدرود نیز انجام شد تا در اقدامی عجیب سهیل حق شناس در بازی خداحافظی خود شانس بازی در شهر خود را پیدا نکند.

**در دقیقه ۷۹ بازی دروازه در محوطه جریمه بر روی پوست نزهتی خطا کرد و سپیدرود صاحب یک پنالتی شد که این موقعیت عالی توسط عماد میرجوان از دست رفت تا جای خالی سهیل حق شناس در این بازی بیش از پیش مشخص شود و تماشاگران بصورت مداوم سهیل حق شناس را تشویق کردند.

**سهیل حق شناس در جریان بازی و هنگامی که بازی تمام نشده بود چهار گوشه زمین را بوسید و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

**با این حرکت تمامی نگاه ها به سهیل حق شناس جلب شد و جو ورزشگاه به طور کلی تغییر کرد.

**چند تن از بازیکنان و کادر فنی سپیدرود به سهیل حق شناس دلداری دادند.

**بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید و سپیدرود پس از سه هفته اولین برد و امتیاز خود را کسب کرد.

Share