هميشه كشورم برايم در اولويت بوده و هست

اولین واکنش مسعود شجاعی به اتفاقات اخیر

پس از اینکه احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی در ترکیب پانیونیوس برابر تیم مکابی از رژیم صعیونیستی قرار گرفتند، جو سنگینی اطراف این دو ملی‌پوش باارزش حاضر در لیگ یونان ایجاد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بعد از احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی نیز نسبت به اتفاقات اخیر پیش آمده واکنش نشان داد.

کاپیتان تیم ملی نوشت:

سلام و عرض ادب خدمت همه هموطنان

مى خواستم پیرامون مسائل پیش امده در روزهاى گذشته بدون مقدمه نکاتى را متذکر شوم:
١-اینکه بنده براى همه افرادى که (خالصانه و دلسوزانه) از جانشان مایه مى گذارند و براى (حفظ ابرو و سرافرازى ایران عزیزمان) از هیچ کوششى دریغ نمى کنند نهایت احترام و ارادت را قائلم.
٢-همیشه کشورم برایم در اولویت بوده و هست.از این رو در میادین ورزشى که حضور داشته ام همیشه سعى کردم با تمرکز کافى از تمام وجودم مایه بگذارم که بتوانم نماینده شایسته اى براى وطن و هموطنانم باشم و از انجایى که از کودکى بزرگترین ارزویم پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملى بوده،اکنون که ارزویم محقق شده مطمئنا به خوبى قدر و ارزش آنرا مى دانم.
٣-بچه جنگ هستم و از شهر ایثار و مقاومت مى ایم،شهرى که روزگارى شهر خون بود و صداى توپ و خمپاره لالایى تلخ کودکانه ما!!بنابراین مقام و جایگاه والاى عزیزانى که از همه چیز خود گذشته اند تا از کیانمان دفاع کنند را به خوبى درک مى کنم و مى شناسم و هیچ زمان سعى نکرده و نمى کنم که خدایى ناکرده (از اسم،تصویر و یا ایثار این فرشتگان سوء استفاده کنم چونکه معتقدم این کار نهایت بى شرفى و بى انصافیست) و توهین به منزلت و جایگاه انان است!
در اخر از هموطنانى که ما را درک کردند سپاسگزارى مى کنم و همچنین از هنرمندان محترم و تمام فوتبالیها اعم از مربیان گرامى و بازیکنان و…. نهایت تشکر و قدردانى را دارم.
از مرد اخلاق فوتبال کشورمان اقاى مهدى مهدوى کیا عذرخواهى مى کنم که بخاطر حمایت از ما اهانت هاى ناجوانمردانه اى را به جان خرید.

Share