حضور آتش نشانان در محل حادثه ظرف کمتر از 3 دقیقه

آتش سوزی شبانه در کارگاه تابلوسازی خیابان تختی رشت

آتش سوزی کارگاه تابلو سازی در بازارچه خود اشتغالی، تختی رشت ۲۸ آتش نشان و افسر ارشد را به محل حادثه کشاند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حادثه آتش سوزی در کارگاه تابلو سازی واقع در خیابان تختی- بازارچه خود اشتغالی در ساعت ۱ و ۴۱ دقیقه بامداد امروز ۷ تیر ۹۶ به مرکز ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

همین گزارش حاکی است: ۱۰دستگاه خودروی اطفایی و نجات بهمراه ۲۸ آتش نشان و افسر ارشد آتش نشانی از ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

آتش نشانان و نخستین تیم اعزامی در کمتر از ۳ دقیقه به محل آتش سوزی رسیدند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود و شعله بسیار غلیظ از سربلندی این کارگاه تابلو سازی مشاهده می شد.

مومنی ادامه داد: آتش نشانان با تقسیم بندی به تیم های مختلف از زوایای گوناگون به آتش یورش بردند و توانستند ظرف مدت کمتر از۱۲ دقیقه آتش را مهار کنند.

وی با اشاره به خسارات این آتش سوزی، گفت: خوشبختانه با توجه به زمان وقوع این آتش سوزی و عدم حضور کارکنان این واحد صنفی، در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید و آتش نشانان با توجه به حجم بالای آتش توانستند در کمترین زمان ممکن نسبت به اطفا و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کنند.

گفتنی است: علت و میزان خسارات مالی این آتش سوزی در دست بررسی است و طبق اطلاعات واصله از مالک؛ کارگاه دارای بیمه آتش سوزی است و آتش نیز توسط پارس های پی در پی سگ منزل همسایه و هوشیاری و اطلاع به موقع همسایه این کارگاه تابلو سازی به سامانه ۱۲۵ اعلام می شود.

Share