ضربههای محکمتری به دشمنان خواهیم زد | یهودیان میخواهند به هر طریقی به مال دنیا دست پیدا کنند
امامجمعه رشت با اشاره به پاسخ موشکی سپاه به جنایات داعش در تهران گفت: الحمدالله سپاه با فرستادن موشک ۱۷۵ نفر از دشمنان اسلام را نابود کرد، ما امیدواریم که بتوانیم در آینده ضربههای محکمتری به دشمن بزنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، آیتالله زینالعابدین قربانی در خطبههای این هفته نماز جمعه شهر رشت با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: رژیم اسرائیلی خود را برتر از دیگران میداند و یهودیان به قیامت عقیده نداشته و میخواهند به هر طریقی به مال دنیا دست پیدا کنند.
وی بابیان اینکه یهودیان معروف به آواره هستند افزود: ویل دورانت در کتاب تاریخ تمدن آورده است که مردم در شهرهای مختلف جهان زمانی یهودیان را شناختند که در طول تاریخ ۲۰ بار قتلعام شدند.
نماینده ولیفقیه استان بابیان اینکه یهودیان برای تصاحب زمینهای مردم شروع به جنگ کردند گفت: یهودیان در قدس شروع به کشتن مردم کردند و هفت میلیون فلسطینی را آواره و بیپناه کردند.
قربانی بابیان اینکه مسئله فلسطین، مسئله سرزمین نیست گفت: اینها میخواهند به اسلام ضربه بزنند، معادن و منابع خاورمیانه را به دست گرفته و نسل مسلمین را از بین ببرند.
خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه یهودیان خواستار نابودی وحدت مسلمین هستند گفت: ما که یک کشور مبارز با تروریست هستیم را تروریست میخوانند و میخواهند اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام ناب محمدی (ص) کنند.
وی با اشاره به صدور قطعنامههای پیاپی حقوق بشر از سوی سازمان ملل به ایران گفت: سازمان ملل رژیم صهیونیستی اشغالگر را به رسمیت میشناسد، اما مردم غزه که به دنبال بازپسگیری زمینهای خود هستند را ملتی میداند که خلاف حقوق بشر حرکت میکند؟!
نماینده ولیفقیه در استان گیلان بابیان اینکه ملت مسلمان جهان آگاه شده است افزود: امیدواریم تا ۲۵ سال آینده اسرائیل بهعنوان یک حکومت نابود شود.
قربانی با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: الحمدالله سپاه با فرستادن موشک ۱۷۵ نفر از دشمنان اسلام را نابود کرد، ما امیدواریم که بتوانیم در آینده ضربههای محکمتری به دشمن بزنیم.
امامجمعه رشت با اشاره بر تأکید رهبری بر گرامیداشت یاد شهدا بیان کرد: ما نیز یاد شهیدان چمران تا شهید مدافع حرم شهید عشوری را گرامی میداریم و از خدا میخواهیم ما را نیز به آنها ملحق کند.
دیدگاه