شهردار منطقه یک رشت

تشکیل شبکه تاسیسات مشترک شهری گامی بلند در حفظ حقوق شهروندی است

پورناصرانی ضمن پیشنهاد احداث شبکه تاسیسات مشترک شهری اذعان داشت: شهرداری منطقه یک این آمادگی را دارد تا به صورت پایلوت در محلاتی که هنوز فعالیت های عمرانی و … در آنجا آغاز نشده مقدمات شبکه تاسیسات مشترک شهری را فراهم نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهندس پور ناصرانی با اشاره به اجرای ۱۵۴ هزار و ۵۷۴ مترمربع عملیات روکش آسفالت معابر منطقه یک در سال گذشته اذعان داشت: عملیات آسفالت در سطح کوچه ها، معابر و خیابانهای سطح شهر با کمک پرداخت عوارض از سوی شهروندان به اجرا در می آید.

شهردار منطقه یک رشت ضمن اظهار تاسف از عدم همکاری شرکتهای حفار با شهرداری خاطر نشان کرد: در راستای خدمات دهی بهینه به شهروندان در راستای زیباسازی شهر مناطق پنجگانه شهرداری رشت همواره در طول سال اقدام به روکش کردن خیابانها و معابر می نماید اما متاسفانه شرکتهای حفار همچون آب و فاضلاب، برق، مخابرات و گاز به بهانه هایی همچون راه اندازی شبکه های اصلی تاسیسات و یا اتصال شبکه های فرعی به اصلی و اجرای دیگر پروژه های خود بدون توجه به فعالیت شهرداری اقدام به کندوکاری سطح خیابانها می نمایند.

وی افزود: در راستای انجام فعالیت های فوق توسط شرکتهای حفار شهرداری نیز با هدف خدمات دهی به شهروندان ناگزیر به ارائه مجوز می باشد.

پورناصرانی یادآور شد: پس از مرمت و آسفالت تعدادی از خیابانها همچون خیابان ۱۷۹، پستک، بلواراصفهان توسط شهرداری متاسفانه باز با بی مهری شرکتهای حفار مواجه شده ایم.

وی در ادامه ضمن پیشنهاد احداث شبکه تاسیسات مشترک شهری اذعان داشت: شهرداری منطقه یک این آمادگی را دارد تا به صورت پایلوت در محلاتی که هنوز فعالیت های عمرانی و … در آنجا آغاز نشده (همچون شهرک امام علی (ع)) مقدمات شبکه تاسیسات مشترک شهری را فراهم نماید.

شهردار منطقه یک با تاکید بر هزینه گزاف تهیه قیر و آسفالت که توسط شهروندان پرداخت می گردد، تصریح کرد: فقدان مدیریت شهری علاوه بر حیف و میل بیت المال زمینه های نارضایتی شهروندان را در پی خواهد داشت.

Share