فرماندار انزلی در مراسم تجلیل از میثم علیپور و مهدی پور رهنما:

برای توسعه ورزش در انزلی با مشکلات جدی مواجه هستیم | امکانات ما با ایده آل فاصله دارد

فرماندار انزلی با اشاره به اینکه اعتبارات ما محدود است و برای توسعه ورزش با مشکلات جدی مواجه هستیم، گفت: آنچه که مسلم است مسوولین، مردم و ورزشکاران باید به توسعه ورزش کمک نمایند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، میرشمس مؤمنی زاده، فرماندار انزلی در مراسم تقدیر از میثم علیپور و مهدی پور رهنما، قهرمانان ورزشی انزلی با بیان اینکه این شهرستان ریشه عمیقی در ورزش و سابقه زیادی در پرورش قهرمانان ورزشی دارد، اظهار کرد: ورزشکاران بندر انزلی افتخارات بسیاری برای شهرستان، استان و کشور کسب کرده اند.

امکانات و تاسیسات ورزشی در انزلی محدود است

وی وجود قهرمانان، ورزشکاران و ورزش دوستان در کنار پیشکسوتان رشته های ورزشی مختلف این شهرستان را به مانند یک برند در کشور معرفی کرد و افزود: همانطور که در جریان دفاع مقدس و پس از آزادسازی شهری از آشغال دشمن پرچم کشور در آنجا به اهتزاز می آمد و شور و شعف در مردم ایجاد میشد و مردم احساس غرور می کردند. ورزشکاران ما نیز پس از کسب موفقیت در عرصه بین المللی و به اهتزار درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف و نواختن سرود ملی ایران، سبب ایجاد غرور در بین مردم می شوند.

مؤمنی زاده قهرمانان ورزشی انزلی را سرمایه‌ ای برای شهرستان، استان و کشور دانست و افزود: بنده می دانم که امکانات و تاسیسات ورزشی در انزلی محدود است.

وی همچنین ادامه داد: هم به لحاظ تجهیزات ورزشی و هم به از نظر امکانات، محدودیتها، کاستی ها و مشکلات زیادی در شهرستان انزلی داریم.

اعتبارات ما محدود است | برای توسعه ورزش با مشکلات جدی مواجه هستیم

فرماندار انزلی با اشاره به اینکه اعتبارات ما محدود است و برای توسعه ورزش با مشکلات جدی مواجه هستیم، گفت: آنچه که مسلم است مسوولین، مردم و ورزشکاران باید به توسعه ورزش کمک نمایند.

وی قدرشناسی از ورزشکاران را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: ورزشکاران باید شرایط موجود را درک کنند.

مؤمنی زاده با بیان اینکه بازوان اجرایی ما ادارات هستند، افزود: فرمانداری نقش هماهنگ کنندگی و حامی را ایفا می کند و اگر قرار است کاری برای ورزش صورت بگیرد باید توسط بازویی به نام وزارت ورزش و جوانان صورت گیرد.

امکانات ما با ایده آل های ما فاصله دارد

فرماندار انزلی ادامه داد: این برای مردم و ورزشکاران قابل درک است که امکانات ما با ایده آل های ما فاصله دارد و باید ورزش را در اولویت کارها بدانیم.

وی در پایان با بیان اینکه انزلی به عنوان قطب ورزش استان ظرفیت بسیاری دارد که امیدوارم باز هم شاهد افتخار آفرینی های ورزشکاران بندر انزلی در عرصه های ملی و بین المللی باشیم، گفت: تا جایی که در توان ماست از ورزش حمایت می کنیم.

Share