فرماندار انزلی در جلسه شورای اداری مطرح کرد

اتمام حجت فرماندار انزلی با روسای ادارات | در مقابل تهدیدات و فشارها ایستادگی می‎کنم

فرماندار انزلی گفت: سلامت اداری مهمترین اصلی است که مردم از ما انتظار دارند و در چند اداره اصلا وضعیت خوب نیست و به گونه ای نشود که رییس اداره ای به خاطر عدم نظارت برعملکرد کارکنان خود زیر سوال برود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  فرماندار انزلی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بندر انزلی در سال ۹۵ با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نباید محدود به یکسال شود یادآور شد: با توجه به اینکه اولویت دولت توجه به مسایل اقتصادی و معیشتی مردم و ایجاد فرصتهای شغلی برای جوانان است نمی توانیم آن را محدود به یکسال بدانیم.

میرشمس مومنی زاده تصریح کرد: از همه روسای اداران شهرستان می خواهم درخصوص اقداماتشان در راستای اقتصاد مقاومتی و برنامه های آنها در سال آینده برای پیشبرد این هدف ملی گزارش دهند.

وی افزود: درجلسات متعدد همواره بر پرهیز از روزمرگی تاکید کرده ام و باید برنامه محور کار کنیم و در نیمه اول سال ۹۶ از همه یک برنامه جامع می خواهم

فرماندار انزلی با بیان اینکه دراتباط با انتخابات چند اصل سرلوحه ماست گفت: اولویت ما اصل مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و هرچه درصد حضور آنان در پای صندوق های رای بیشتر شود موجب عزت، افتخار و اقتدار ملت، نظام و دولت خواهد بود.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهوری باید زمینه لازم را فراهم کنیم که حتی یک نفر بیشتر در انتخابات شرکت کند و شاهد حضور بیش از ۷۰ درصدی مردم باشیم.

در مقابل تهدیدات و فشارها ایستادگی می‎کنم

مومنی زاده بعد از مشارکت مردم دومین اصل را رعایت قانون دانست و گفت: ملاک عمل ما قانون است. قبلا در مقابل تهدیدات و فشارها و در مقابل تجمع های چند هزار نفری ایستادیم البته شرایط انزلی مناسب تراست.

فرماندار انزلی با بیان اینکه در تعامل با همه عوامل مرتبط با انتخابات خواهیم بود و با هیاتهای نظارت نیز تعامل خواهیم داشت یادآور شد: هرکدام از ما ممکن است اندیشه و نظری داشته باشیم اما ملاک ما قانون است.

مومنی زاده ادامه داد: همه ما هم در انتخابات شرکت خواهیم کرد و به کسانی رای خواهیم داد اما این رای نباید سر سوزنی در گفتار، کردار، رفتار و فرآیند انتخابات تاثیری داشته باشد. تلاش همه ما این است که به لحاظ عینی و روانی این شکل را فراهم کنیم که با امنیت کامل و با خیال آسوده در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند. روسای ادارات چنانچه در انتخابات مسئولیتی نداشته و بدون استفاده از امکانات دولتی و در ساعات غیر اداری می توانند بدون استفاده از امکانان دولنی می توانند در کار انتخاباتی شرکت کنند.

وی اضافه کرد: همه نهادها موظف هستند هر نوع امکاناتی را بدون هیچ عذری در اختیار ستاد انتخابات بگذارد و تمرد از این دستور تخلف محسوب می شود.

فرماندار انزلی تصریح کرد: تبلیغ  عملکرد دولت و آگاهی به مردم اشکال ندارد چرا که ارائه خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است. البته پس از ثبت نام از کاندیداها نام بردن از آنها تخلف است اما تبیین خدمات دولت منع قانونی ندارد.

اتمام حجت فرماندار انزلی با روسای ادارات

به گزارش دیارمیرزا مومنی زاده با اشاره به در پیش بودن نوروز اظهار کرد: با توجه به حجم مسافران ورودی به شهرستان باید خدمت رسانی به ۱۰میلیون نفر را در نظر داشته باشیم تا گردشگران با خاطره ای خوش به شهر خود برگردند.

وی افزود: تکریم مردم باید در اولویت همه روسای ادارات باشد و برخی از ادارات ما در این مورد کم توجهی دارند اما با کسی تعارفی نداریم و اگر ببینم در آن چند اداره تجدید نظر نشود اسم می برم.

فرماندار انزلی با بیان اینکه شوراها و دهیاران منتخب مردم هستند افزود: اگر برای مطالبه به ادارات مراجعه می کنند برای خودشان نیست و برای خدمت به مردم است و باید توجه شود.

مومنی زاده گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران دلسوختگان نظام هستند و باید مورد احترام و تکریم باشند و از همگان انتظار داریم که همکاران خود را توجیه کنند. در ملاقاتهای عمومی عنوان شده که مردم در چند اداره مشکل دارند. ما خدمتگزار مردم هستیم و وقتی مسئولیت را پذیرفتیم خدمت به مردم را پذیرفتیم و حتی عذر موجه هم پذیرفته نیست و اگر نمی توانیم شبانه روز آماده خدمت باشیم نباید مسئولیت بپذیریم.

فرماندار انزلی در پایان گفت: سلامت اداری مهمترین اصلی است که مردم از ما انتظار دارند و در چند اداره اصلا وضعیت خوب نیست و به گونه ای نشود که رییس اداره ای به خاطر عدم نظارت برعملکرد کارکنان خود زیر سوال برود.

Share