رنجکش مطرح کرد:

افتتاح درمانگاه شبانه روزی سید الشهدا آستارا | تأکید بر تقویت خدمات بهداشت و درمان

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بر ضرورت تقویت بهداشت و درمان در این شهرستان به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یونس رنجکش در حاشیه افتتاح درمانگاه شبانه روزی سید الشهدا آستارا گفت: دولت به تنهایی قادر به پوشش کامل خدمات درمانی در شهرستان نیست بلکه باید سایر بخش ها بویژه بخش خصوصی با ایجاد مراکز درمانی و خدمات لازم در این زمینه به کمک بیایند.

وی با اشاره به نیاز مردم شهرستان به توسعه مراکز خدمات درمانی اظهار داشت: آستارا به دلیل جایگاه خاص و موقعیت جغرافیایی آن پذیرای گردشگران بسیاری است که مراکز درمانی و خدمات بهداشتی در این شهرستان علاوه بر جمعیت ساکن به ارائه خدمات به سایر جمعیت شناور در این شهرستان می پردازند که امکانات ان جوابگو نیست.

وی اضافه کرد: توسعه امکانات بهداشتی و درمانی در کنار تکمیل کادر متخصص از نیاز های ضروری آستارا است و مسئولان مربوطه باید در این زمینه مساعدت و نگاه ویژه داشته باشند.

رنجکش گفت: دولت تدبیرو امید با تکمیل بیمارستان این شهرستان گام های خوبی برای توسعه خدمات بهداشت و درمان در آستارا برداشته است اما این خدمات باید با ورود بخش خصوصی تکمیل شود.

وی ضمن تقدیر از سپاه آستارا در راه اندازی درمانگاه شبانه روزی اظهار داشت: سایر بخش ها نیز می توانند در این زمینه ورود کنند و خدمات مناسب با نیاز های شهرستان را ارائه دهند.

Share