حسین کعبی:

در رشت از فوتبال خداحافظی می‌کنم | نظرمحمدی یکی از بهترین مربیان لیگ برتر خواهد شد

حسین کعبی که به تازگی قرارداد خود را با سپیدرود تمدید نموده است در مصاحبه اختصاصی خود با سایت ورزش ۳ از خداحافظی فوتبالی خود در رشت گفت و اینکه بازیکنانی چون غلامرضا رضایی در رشت به فرم ایده آل خود می رسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین کعبی ملی پوش سابق تیم ملی که به تازگی قرارداد خود را با تیم سپیدرود تمدید کرده، به “ورزش سه” گفت: حکمت خدا بود که پس از چهار سال بازی نکردن جایی را انتخاب کنم که به من لطف داشته باشند و خوشحالم سپیدرود بعد از ۵۰ سال به بالاترین سطح فوتبال کشور رسید و همین برای من یک دنیا است. مردم هم در این مدت خیلی به من لطف داشتند و پس از بازی با نساجی همیشه از من می پرسیدند که کی تمدید می کنی.

ملی پوش سابق فوتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۰۶ برای تیم ملی به میدان رفت، در خصوص زمان خداحافظی خود از فوتبال هم گفت: من همینجا می گویم که حتی اگر زمانی در رشت به من بی احترامی هم بشود با پیراهن سپیدرود و در شهر رشت با فوتبال خداحافظی می کنم.
کعبی ادامه می دهد: علت تمدید نکردنم این بود که می خواستم شرایط تیم را بدانم. آقای نظرمحمدی هم در مورد بازیکنانی که مورد نظرشان بود با من مشورت می کردند ولی من می گفتم که تصمیم نهایی را باید خودتان بگیرید. خیلی دوست داشتم علی نظرمحمدی در تیم بماند؛ چرا که در روزهای اخیر صحبت های زیادی در مورد جانشین او در رسانه ها مطرح می شد که زیاد خوب نبود. من هم منتظر تمدید قرارداد نظرمحمدی بودم. مردم زیادی زمانی که تمدید کردم آمده بودند و من تعجب کرده بودم که چرا این همه هوادار حضور داشت. واقعا در رشت اصلا احساس غربت نمی کنم و این شهر را شهر خودم می دانم.
مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس که با این تیم سابقه قهرمانی در لیگ برتر را نیز در کارنامه دارد، درخصوص اینکه با بازیکنان و امکاناتی که سپیدرود در اختیار دارد، توانایی حضور مقتدرانه در لیگ برتر را دارد یا خیر عنوان کرد: امتیاز اول و آخر ما در لیگ برتر هواداران ما هستند. بازیکنانی مثل غلامرضا رضایی که به تیم اضافه شده اند هم بازیکنان خوبی هستند. علی نظرمحمدی هم علیرغم اینکه در کنار زمین جنب و جوش زیادی دارد و گاهی وقت ها بر اثر عصبانیت اخراج می شود، مربی کاربلدی است که عاشق کارش است؛ مطمئن باشید نظرمحمدی یکی از بهترین مربیان لیگ برتر خواهد شد. غلامرضا رضایی هم فصل آینده مثل سایر بازیکنان ما در فصل پیش به فرم اصلی خود باز می گردد. در پایان از هواداران و مردم شهر رشت تشکر ویژه ای می کنم و قول می دهم هر چه در توانم هست برای تیم بگذارم.
Share