یادداشت مخاطبین

ثابت قدم قهرمان من است

ثابت قدم در ابتدای راه بود حیف نگذاشتند. چون عضو هیچ زد و بند و جناحی نبود باید حذف می شد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی عزل سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار رشت یکی از مخاطبان دلنوشته ای را برای ما ارسال کرد.

این شهروند نوشته است:

با سلام و عرض ادب
من سیاسی نیستم عضو هیچ حزب و جناحی هم نیستم فقط یک شهروند عادی هستم با درآمد حداقل قانون کار. نوشتن هم خوب بلد نیستم بموجب وظیفه این یادداشت را خدمت رسانه وزین و محترم دیار میرزا ارسال میکنم.

ثابت قدم قهرمان من است
حداقل کاری که کرد اینست که پوسته قدیمی و فرسوده شهر رشت را تا حدودی عوض کرد و به شهر کهنه و خاک گرفته ما لباسی تازه پوشاند. من و خانواده ام وقتی در خیابانهای رشت قدم می زنیم دکتر را دعا میکنیم بخاطر اینکه شادابی و طراوت را به رشت قدیمی هدیه داد. شمایی که مخالف ایشان هستید, شما برای شهرتان چه قدمی برداشتید؟ شهردارهای قبلی برای رشت چه کردند؟
من متولد ۵۷ هستم شهردارهای زیادی آمدند و رفتند برای رشت چه کردند؟ به هر شهری میرفتم هر از گاهی تغییری چشمگیر میدیدم بجز شهر خودم! یکی از بستگان قبل از شهرداری اقای ثابت قدم بعد از حدود ۳۰ سال به رشت آمده بود و میگفت در رشت هیچوقت آدم گم نمی شود چون همان رشت ۳۰ سال پیش است و فرقی نکرده! آیا این گم نشدن خوب است یا بد؟
کاش آنقدر تغییر می کرد که در تغییرات شهر گم میشدیم.
ثابت قدم در ابتدای راه بود حیف نگذاشتند. چون عضو هیچ زد و بند و جناحی نبود باید حذف می شد!
امروز به یک گروه تلگرامی دعوت شدم که موسسانش ادعا می کردند حامی دکتر قابت قدم هستند یکی از ادمینها من را بعد از حدود ۳ ساعت ادمین کرد. بعد از مدتی کسیکه این گروه را تاسیس کرده بود معترض شد چرا ۲۴ ساعت نشده ادمینت کردن؟
گفتم هدف ما یکی است چه فرقی دارد ۲۴ ساعت یا ۲۴۰۰۰ ساعت! بالاخره ادعای مالکیت ایشان باعث شد داوطلبانه از گروه خارج شوم.میبینید متاسفانه حمایت کردن هم بلد نیستیم, همبستگی در ما نیست که نیست!
اگر ثابت قدم در بین مردم و مسئولین حامیان واقعی داشته باشد همیشه ثابت قدم خواهد ماند.
ثابت قدم شهردار باسواد و لایقی بود مرد عمل بود و فقط حرف نمیزد, تا همیشه خدمات و یادگارهایی که برای شهر رشت گذاشت جلوی چشمان ماست, شاید آیندگان قدرش را بدانند ما که با بی مهری پاسخ زحماتش را دادیم.

با سپاس – سید مجتبی آذرانی

Share