رفیعی در گفتگو با دیارمیرزا خبرداد

سپیدرودی‌ترین عضو شورای شهر رشت هستم | پاداش یک میلیاردی به سپیدرود در صورت صعود

رفیعی با بیان اینکه سپیدرودی ترین عضو شورای شهر رشت است اظهار کرد: از دوران کودکی همواره با سپیدرود بوده ام و هم اکنون نیز سپیدرودی هستم و در آینده نیز خواهم بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی رفیعی با قدردانی از دیارمیرزا بابت انعکاس اخبار مرتبط با حوزه شورا و شهرداری و همچنین موضوعات مرتبط با سپیدرود رشت اظهار کرد: توجه این مجموعه خبری پرمخاطب و قوی به دغدغه‌های مردم رشت و گیلان ارزشمند است.

این عضو شورا در ادامه اظهارات خود گفت: به عنوان یک رشتوند عاشق سپیدرود از اینکه همواره حامی سپیدرود بوده اید قدردانی می کنم.

رفیعی تصریح کرد: همواره از من سوال پرسیده می شود که به عنوان یک مخالف خرید امتیاز سپیدرود رشت توسط شهرداری چرا اینگونه خود را برای تصویب لوایح کمک به این تیم به آب و آتش می زنید و من در پاسخ به این عزیزان می گویم که تاریخ فوتبال نشان می دهد که شهرداری ها تیم دار خوبی نیستند.
وی افزود: شهرداری تبریز از لیگ برتر یه لیگ یک و بعد لیگ دسته دوم سقوط کرد. شهرداری ساری قویترین استقلال تاریخ را شکست داد اما امروز نام و نشانی از آن وجود ندارد و شهرداری بندرعباس هم همین طور است.

عضو شورای شهر رشت به هزینه بالای تیمداری اعم از هزینه رفت و آمد، هتل ها و…اشاره کرد و گفت: با این وضع شهرداری توان اینکه تمام هزینه های مالی یک تیم در لیگ برتر را تامین کند ندارد. از سوی دیگر اگر این تیم توسط شهرداری خریداری میشد دیگر دوستداران سپیدورد هیچگونه کمک مالی به این تیم نمی کردند.

وی افزود: مالک هتل کادوس و همچنین حسین هدایتی در چندین نوبت به سپیدرود کمک مالی کردند و اگر این تیم مالک می داشت هیچ زمان این کمک ها صورت نمی گرفت.

رفیعی با بیان اینکه سپیدرودی ترین عضو شورای شهر رشت است اظهار کرد: از دوران کودکی همواره با سپیدرود بوده ام و هم اکنون نیز سپیدرودی هستم و در آینده نیز خواهم بود.

این عضو شورا تصریح کرد: وقی بحث خرید سپیدرود رشت مطرح شد به عنوان عضو حقوقی شورا در جلسه مشترک با هیات فوتبال و ورزش و جوانان اصرار کردم که این تیم خریداری نشود زیرا سپیدرود تنها با ۱.۵ میلیارد تومان مدیون شهرداری می شد و همواره شهرداری بر سر این تیم منت می گذاشت.

وی افزود: کمک مالی صورت گرفته از سوی شورا و شهرداری از عوارض مردم پرداخت می شود و متعلق به همه مردم است و ما بر این اعتقاد بودیم که یک درصد کل بودجه شهرداری فارغ از اینکه چه کسی عضو شوراست و چه کسی شهردار این شهر برای همیشه به این تیم اختصاص یابد.

رفیعی در ادامه گفت: چون عضو شورا بودیم زمزمه هایی شنیده می شد که ممکن است با خرید این تیم یک ائتلاف از آن بهره انتخاباتی ببرد.

وی افزود: یک مصوبه ۸۴۰ میلیون تومانی در دوران ریاست من بر شورا برای کمک به سپیدرود تصویب شد و همچنین طراح کمک بلاعوض یک میلیارد تومانی به سپیدرود نیز بنده بودم و از دوستان نیز خواهش کردیم که رای بدهند.

رفیعی به تصویب لایحه دو فوریتی یک میلیارد تومانی درباره پاداش صعود سپیدرود به لیگ برتر اشاره کرد و گفت: بخشی از ۸۴۰ میلیارد تومان بصورت نقدی و بخش دیگری بصورت نقدی پرداخت و شهرداری به تعهدات خود عمل کرد.

این عضو شورا تصریح کرد: کمک ۳ میلیاردی صورت گرفته بیشتر از پول خرید امتیاز این باشگاه بود و هم اکنون بازیکنان و کادرفنی این تیم مدیون هیچ عضوی از شورا یا مدیر شهرداری نیستند چون پول خودشان را که متعلق به عموم مردم است به آنها پرداخت کردیم و پادش صعود نیز انشالله در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت می وشد.

Share