پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور

جهانگیری: به شایعه‌ها نباید توجه کنید | یکی از انتخابات‌های مهم و تاریخی است

معاون اول رییس جمهور درباره میزان مشارکت گفت: آنجا که رأی دادم مشارکت خیلی خوب بود. یکی از انتخابات های مهم و تاریخی است مردم ایران زمان شناس و دقیق هستند چون در وضعیتی از منطقه قرار داریم که حضور مردم مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در سالن کنفرانس خبری حاضر شد و گفت: امروز یکی از روزهای تاریخی ملت ایران است. به جهت انتخابات ریاست جمهوری و شهر و روستا حضور مردم برای آینده نظام و ایران تعیین کننده است.

معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند. کسی که نظام را قبول ندارد برای امنیت ایران پای صندوق رأی بیاید. یک حماسه بزرگی رقم بخورد

وی افزود: امنیت، آرامش و قانونمداری پیش نیازهای جدی است که از امروز به بعد رقابت ها تمام می شود برای خدمت و سربلندی ایران تلاش خواهیم کرد.انتخابات باشکوهی خواهیم داشت که موجب سربلندی ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

جهانگیری درباره نتایج انتخابات گفت: وزارت کشور به عنوان مسئول اجرای انتخابات رأی مردم را امانت الهی می دانند و حق الناس می دانند. همان رأیی اعلام می شود که داخل صندوق است. هماهنگی خوبی بین شورای نگهبان و وزارت کشور برقرار است. طبق گزارش ها برگزاری انتخابات با هماهنگی خوبی پیش می رود.

وی افزود: به درجه ای از بلوغ همه رسیدیم هر نامی از درون صندوق بیاید همان مورد احترام است.

وی در باره اخراج از برخی ناظران ستاد روحانی از شعب اخذ رأی گفت: به شایعه نباید توجه کرد دستگاه های نظارتی و اجرایی مر قانون رارعایت می کنند. همه معتهدند که به مر قانون عمل کند ما دغدغه ای نداریم.

وی درباره میزان مشارکت گفت: آنجا که رأی دادم مشارکت خیلی خوب بود. یکی از انتخابات های مهم و تاریخی است مردم ایران زمان شناس و دقیق هستند چون در وضعیتی از منطقه قرار داریم که حضور مردم مهم است هر کس رئیس جمهور باشد با قدرت بهتری می تواند مسائل کشور را حل و فصل کند.

Share