رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تشریح کرد

جزئیات دستگیری قاتل سریالی زنان در رشت+عکس

فلاح کریمی با اشاره به اینکه قاتل تاکنون به ۷ فقره قتل زنان میانسال در شهرستان رشت و شهرستان های همجوار به انگیزه سرقت زیور آلات اعتراف کرده؛ بیان داشت: قاتل در قالب مسافرکش سوژه های خود را که تعدادی از این زنان از وضعیت نابسامان اجتماعی برخوردار بودند؛ انتخاب می کرد.

قاتل سریالی زنان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری قاتلی ۴۰ ساله که پس از سرقت زیور آلات؛ زنان را به قتل می رساند؛ در شهرستان رشت خبر داد.تصویر قاتل دستگیر شده
سرهنگ” فرهاد فلاح کریمی ” در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان آگاهی در پی اعلام مفقودی چند زن میانسال در شهرستان رشت و شهرستان های همجوار رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با اقدامات فنی و پلیسی راز چند جنایت را برملا کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه مردی ۴۰ ساله که در این جنایات دست داشت پس از چندین ماه کار فنی نامحسوس پلیسی شناسایی شد؛ افزود: قاتل در شهرستان رشت شناسایی و پس از چندین بار تغییر مکان دستگیر شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل تاکنون به ۷ فقره قتل زنان میانسال در شهرستان رشت و شهرستان های همجوار به انگیزه سرقت زیور آلات اعتراف کرده؛ بیان داشت: قاتل در قالب مسافرکش سوژه های خود را که تعدادی از این زنان از وضعیت نابسامان اجتماعی برخوردار بودند؛ انتخاب و به عنوان مسافر سوار کرده و پس از قتل؛ زیور آلات آنان را سرقت می کرد.
وی با اعلام اینکه قاتل و همسر دوم صیغه ای وی سابقه دار بوده و دارای یک فرزند می باشند؛ اظهار داشت: اولین قتل قاتل مربوط به سال ۱۳۸۷ بوده و مقداری از اموال مسروقه نیز از متهم کشف شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با تاکید بر استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی در مسافرت های بین شهری از مردم خواست؛ مورد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share