معاون فرماندار تالش در گفتگو با دیارمیرزا

مطالب بیان‌شده درباره ردصلاحیتها گمانه‌زنی است|ستادهای‌انتخاباتی نامزدهای شورا فقط در خیابان‌های فرعی

سیدمحمدی تصریح کرد: کاندیداهای نمایندگی شورای شهرها نمی توانند در خیابان اصلی شهر تالش، حد فاصل میدان امام علی (ع) تا پل بزرگ، ستاد تبلیغاتی دایر نمایند و می بایست ستادهای را در خیابانهای فرعی شهر مستقر کنند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید جلال سید محمدی معاون سیاسی – اجتماعی و رییس امور اجرایی حوزه انتخابیه فرمانداری تالش در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: در حال حاضر صلاحیت نامزدهای شورای شهر در حال بررسی است و در موعد مقرر به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به برنامه ریزی ستاد انتخابات تالش متذکر شد: کمیته امنیت انتخابات شهرستان تالش مصوباتی داشته که کاندیداها را ملزم به رعایت برخی رفتارها می کند.

وی تصریح کرد: کاندیداهای نمایندگی شورای شهرها نمی توانند در خیابان اصلی شهر تالش، حد فاصل میدان امام علی (ع) تا پل بزرگ، ستاد تبلیغاتی دایر نمایند و می بایست ستادهای را در خیابانهای فرعی شهر مستقر کنند.

وی افزود: تصمیمات این چنینی به جهت کنترل ترافیک خیابان اصلی شهر و تسهیل در تردد شهروندان اتخاذ شده است.

سید محمدی اضافه کرد: برای استقرار ستادهای تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای اصلی و فرعی هیچگونه ممانعتی وجود نخواهد داشت.

معاون فرماندار تالش در ادامه گفت: کاندیداها در هنگام دایر کردن ستادها نسبت به رعایت مقررات بویژه فاصله مکانی از ستاد مجاور توجه لازم داشته باشند.

رییس امور اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان تالش در بخش دیگری از سخنان خود به روند تعییین صلاحیت ها پرداخت و در این مورد گفت: کاندیداهای محترم و شهروندان توجه داشته باشند که کار بررسی صلاحیت توسط هیات اجرایی در حال اجرا است و رد یا تایید صلاحیت براساس پاسخ مراجع قانونی و استعلام صورت می گیرد.

وی ملاک عمل هیات اجرایی را مدارک مستند بیان کرد و افزود: با اتمام کار هیات اجرایی کلیه بررسیها به هیات نظارت اعلام خواهد شد که نتایج تائید شده نهایی هیات اجرایی و نظارت شهرستان به صورت کتبی و در مهلت تعیین شده با امضای فرماندار به کاندیداهای محترم اعلام خواهد شد.

معاون فرمانداد تالش گفت: هر گونه اظهار نظر در خصوص رد یا تایید صلاحیت شدگان در فضای مجازی و رسانه ها صرفاً گمانه زنی است و با توجه به مراحل سلسله دار تعیین صلاحیت ها صرفا از طریق مراجع رسمی و در مهلت قانونی نتیجه اعلام عمومی خواهد شد.

Share