مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان خبرداد

اجرای طرح مسکن اجتماعی در گیلان | ساخت ۶۲۷ مسکن به کمک نماینده ولی فقیه

اکبرزاده با اشاره به اجرای طرح مسکن اجتماعی گفت: این طرح با سیاست گذاری وزارت راه و شهرسازی و توسط بنیاد مسکن اجرا می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد اکبرزاده پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سال گذشته قول اتمام طرح هادی ۵۰۰ روستای باقی مانده را انجام دادیم و این امر سبب گازرسانی به روستاهای مذکور شد.

وی با بیان اینکه به روستایی که طرح هادی نداشته باشد، سند تعلق نمی‌گیرد، گفت: در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ رشد ۱۱ درصدی آسفالت در روستاها را داشتیم.

اکبرزاده مقاوم سازی ۱۲۰ هزار خانه در روستا را از دیگر فعالیت بنیاد مسکن استان گیلان دانست و اعلام کرد: در زمینه مسکن مهر ۲۵ هزار واحد مسکونی را تحویل دادیم و دو هزار و ۵۰۰ واحد باقی مانده را تا پایان شهریور تحویل می دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان اظهار کرد: امسال با اتمام مسکن مهر در سال ۹۶، برنامه‎ی دیگری به نام مسکن اجتماعی داریم که تجربه کل نظام در ۳۷ سال است تا بتواند با بهره‌گیری از نظام بانکی، متقاضیان و خیرین به مردم در رهن، اجاره، تعمیر، نوسازی و بازسازی مسکن به مردم کمک کند.

وی ادامه داد: این طرح با سیاست گذاری وزارت راه و شهرسازی و توسط بنیاد مسکن اجرا می شود.

اکبرزاده در پایان با بیان اینکه در برف سنگین سال گذشته بنیاد مسکن استان کمک شایانی به ستاد بحران کرد، گفت: در زمینه خیرین مسکن ساز در استان گیلان ۶۲۷ مسکن به کمک نماینده ولی فقیه در استان ساخته شد که کشور بی سابقه بوده است.

Share