معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خبرداد

کسب بیشترین سهم از حمل و نقل، تخلیه و بارگیری در بنادر شمال توسط بندر انزلی

راستاد تصریح کرد: بیشترین سهم از حمل و نقل، تخلیه و بارگیری را در بنادر شمالی کشور در حال حاضر بندرانزلی به خود اختصاص بدهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم افتتاحیه پروژه های بندر انزلی با حضور عضو محترم هیئت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، استاندار گیلان، مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، نماینده مردم انزلی در مجلس، امام جمعه محترم شهرستان و دیگر مسئولین استانی و محلی مراسم افتتاح پروژه بندر انزلی به مناسبت هفته مبارک فجر برگزار شد.

محمد راستاد، عضو محترم هیئت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: انزلی دارای جایگاه بسیار ویژه و خوبی بوده و  امید است که با ایجاد  مزیت های رقابتی موجب رشد روز افزون اقتصاد دریایی کشور شود.

وی افزود: بنادر، مراکز ایجاد اشتغال، درآمد و ارزش افزوده هستند و هر طرحی که توسعه و ظرفیت جدیدی ایجاد می شود، فرصت جدید اشتغال و شرایط بهتر برای رونق اقتصادی منطقه حاصل می کند.

راستاد با بیان اینکه امروز ما شاهد این هستیم که در این زمینه بندر انزلی توانسته گام های بزرگی در مسیر توسعه و اشتغال پایدار بردارد خاطرنشان کرد: در زمینه توسعه غیرفیزیکی و بهره وری عملیات بندری خوشبختانه بندر انزلی یکی از بنادری است که توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

عضو هیئت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه گزارشاتی که امروز مدیرکل بنادر گیلان در مراسم افتتاحیه پروژه های بندر انزلی ارائه کرد بسیار مثبت بود تصریح کرد: بیشترین سهم از حمل و نقل، تخلیه و بارگیری را در بنادر شمالی کشور در حال حاضر بندرانزلی به خود اختصاص بدهد.

روژه های بندر انزلی در قالب اسکله شماره یک و دو با اعتبار ۳۲ میلیارد، سیلو غلات ۱۵ هزار تنی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و پانصد و اجرای طرح توسعه خشکی، انبار ترانزیت سرپوشیده به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع، انبار CFS به مساحت ۶ هزار متر مربع با سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد تومان اعتباربا حضور استاندار، عضو هیئت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، نماینده مردم انزلی در  مجلس، امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولین محلی افتتاح شد.

Share