با توافق شهردار رشت و رئیس کمیته ملی پارالمپیک

مسابقات المپیاد کشوری، سال آینده در بافت فرهنگی تاریخی رشت برگزار می‌شود

با توافق شهردار رشت و رئیس کمیته ملی پارالمپیک مسابقات المپیاد، سال آینده دربافت فرهنگی تاریخی مرکزی رشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود خسروی وفا ظهر سه شنبه دردیدار با شهردار رشت ضمن مذاکره در مورد برگزاری المپیاد کشوری با مشارکت شهرداری رشت درهفته سلامت امسال اظهارکرد: پیش از ساخت پیاده راه فرهنگی زیبایی شهربه دلیل ترافیک به چشم نمی آمد.

وی با اظهار غافلگیری از مشاهده چهره جدید رشت  بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت های موجود تاکید کرد و گفت: از چهره جدید شهر می توان به عنوان کارت پستال استفاده کرد.

 رئیس کمیته ملی پارالمپیک ضمن تبریک به رشتوندان بابت اجرای چنین طرح هایی در بافت مرکزی شهر، این اقدام را بزرگ خواند و افزود: شهری که  روزگاری  شهروندان آن به دلیل ترافیک نمی توانستند از ظرفیت و زیبائی های مرکزشهر بهره ببرند امروز قابل استفاده شده و این موضوع مهم  بوده وجای  تامل بسیاری دارد.

خسروی وفا برگزاری برنامه های مختلف ملی را در بافت پیاده راه فرهنگی تاریخی مرکزی رشت خوشایند عنوان و تصریح کرد: مناسب سازی موجود در بستر شهری باید مورد الگوی استانهای دیگر قرار گیرد به گونه ای که معلولان جسمی و حرکتی نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

وی از برگزاری المپیاد کشوری با مشارکت شهرداری رشت در سال آینده خبرداد و بیان داشت: طبق توافق با شهردار رشت این اتفاق در هفته سلامت سال جدید در بافت پیاده راه فرهنگی شهر روی خواهد داد.

در این دیدار ” موسوی روزان” رئیس کمسیون فرهنگی  اجتماعی شورای شهر رشت نیز حضور داشت.

Share