توسط هیات ورزش های همگانی شهرستان رشت

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز شهدا در رشت برگزار می شود

رشت – همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز شهدا در بیست و دوم اسفند ماه سال جاری توسط هیات ورزش های همگانی شهرستان رشت برگزار می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز شهدا در بیست و دوم اسفند ماه سال جاری توسط هیات ورزش های همگانی شهرستان رشت برگزار می شود.

به همین منظور صبح امروز کارگروهی در ارتباط با همایش خانوادگی پیاده روی به مناسب روز شهدا با حضور محمد صادق قنبرزاده رییس هیات های ورزش های همگان شهرستان رشت ، اسماعیل ایوبی و سایر نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگان رشت و هم چنین امیر ترومیده نماینده شهرداری رشت در امور ایثارگران در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگان استان گیلان برگزار گردید.

این همایش بزرگ پیاده روی ۲۰ اسفند ماه سال جاری به همت هیات های ورزش های همگانی شهرستان رشت و با مشارکت بنیاد شهید و شهرداری رشت به مناسبت روز شهدا به طول ۴ کیلومتر از پیاده راه فرهنگی شهرستان رشت تا گلزار شهذای رشت برگزار خواهد شد.

هم چنین برای این همایش خانوادگی ۲۲ جایزه نفیس به مناسبت روز شهدا طبق قرعه کشی بین شرکت کنندگان توزیع می گردد.

لازم به ذکر است که همایش خانوادگی پیاده روی به مناسبت روز شهدا از سال ۱۳۹۲ هر ساله در شهرستان رشت برگزار می شود که با استقبال پرشور مردم ورزش دوست گیلانی روبه رو بوده است.

 

Share