مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان؛

نمایش خیابانی «تریبون» در جشنواره «امید آفرین» حائز مقام اول شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان از کسب مقام اول تئاتر خیابانی تریبون در چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر «امیدآفرین» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد غلامزاده گفت؛ نمایش خیابانی «تریبون» از موسسه حمایت معلولین لاهیجان در چهارمین فستیوال بین المللی تئاتر «امید آفرین» درخشش چشمگیر داشت و توانست مقام اول را کسب کند.

مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان اظهار کرد؛ کشورهای بلژیک، آلمان، اوگاندا، ارمنستان، چین، هلند، ایتالیا و سی گروه از ایران در بخش تئاتر صحنه ای و خیابانی با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود؛ در بخش نمایش خیابانی گروه گیلان و در بخش نمایش صحنه ای کشور بلژیک مقام اول را کسب کرد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان افزود؛ رتبه نخست و تندیس نویسندگی به یاسر کاظمی، رتبه نخست و تندیس کارگردانی به مهدی محمدپور، رتبه نخست و تندیس بازیگری به حسین رفعتی و مقام دوم بازیگری مددجو به هادی محمد علیزاده و رامین پور نوروزی داده شد.

غلامزاده در موردخلاصه داستان تریبون گفت ؛ آقای محمودی که دارای کارشناسی ارشد مدیریت است از ناحیه پا دچار معلولیت است روی صندلی چرخدار سوار می شود و خود را برای انتخابات شورای شهر کاندید نمود تا از حقوق قشر معلولین جامعه در مدیریت شهری دفاع کند و… کرد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی در ادامه افزود؛چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولین «امیدآفرین» از ۱۲ لغایت ۱۷ آذر ماه در سالن های هنر ، فرشچیان، هنر سرای خورشید و آوینی دانشگاه اصفهان بر گزار شد.

Share