محمدتقی يونسی رستمی

چشم اندازی روشن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امیدوارم نمایندگان فهیم مجلس شورای اسلامی، حمایت همه جانبه ی خیل کثیری از نخبگان، اندیشمندان، پژوهشگران، صاحبنظران و قاطبه اهالی فرهنگ، هنر و اندیشه را با دادن رای اعتماد به دکتر صالحی امیری در تصدی وزارت فرهنگ وإرشاد اسلامی پاس دارند.

دکتر سیدرضا صالحی امیری سیاستمدار، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، دانشیار دانشگاه و فعال علمی و فرهنگی در تاریخ دوم ابان از سوی رییس جمهوری محترم به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس شورای اسلامی معرفی شده اند.محمدتقی-یونسی

بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر، اندیشمندان، نخبگان علمی، آموزشی و پژوهشی کشور از این اقدام دکتر روحانی شادمان گشته و از آن استقبال کرده اند و به دلایل گوناگون – ازجمله موارد زیر -از نمایندگان محترم وشریف مجلس شورای اسلامی انتظار دارند تا بادادن رای اعتماد قاطع به دکتر صالحی امیری بار دیگر حمایت عملی ،عینی وپردامنه شان را از حوزه بسیار تأثیر گذار، گسترده و سیال فرهنگ اعلام دارند:

١.نامبرده از محدود تئوریسین های برجسته وخبره ی فرهنگی کشور به شمار می روندو نظریات منحصر بفردی در حوزه مهندسی فرهنگی دارند و ان شاالله با پشتوانه ی رهنمودهای داهیانه وحکیمانه مقام معظم رهبری می توانند در این حوزه منشای تحولاتی اثربخش وبی مانند گردند.

٢.اثار قلمی دکتر صالحی امیری ازجمله :١۴کتاب،٢۵ مقاله علمی -پژوهشی ، ٣۵مقاله علمی -ترویجی و دهها سخنرانی در داخل و خارج از کشور بویژه در حوزه های تخصصی نظیر: آسیب شناسی فرهنگی، سیمای فرهنگی ،مفاهیم و نظریه های فرهنگی و فرهنگ و مدیریت سازمان های فرهنگی نشان می دهند که ایشان شایسته ترین وکارامدترین فرد برای تصدی وزارتخانه ذیربط به شمار می روند .

٣.سوابق اجرایی، مدیریتی و شغلی دکتر صالحی امیری مؤید نگاه دقیق و کارشناسی شده شان در این حوزه است ،سوابقی مانند :مدیرمسؤولی و سردبیری نشریات ومؤسسات علمی و معاونت پژوهش های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله قرائن این ادعاست.

۴.فعالان حوزه های سیاسی و فرهنگی به یاددارند که دکتر صالحی امیری در تاریخ هشتم خرداد ٩٢ -پیش از انتخابات ریاست جمهوری اخیر -به عنوان نماینده دکتر روحانی در برنامه زنده تلویزیونی ثریا حاضرشدند و به تبیین و تشریح برنامه های دولت تدبیر وامید خصوصا در حوزه فرهنگ پرداختند .

امیدوارم نمایندگان فهیم مجلس شورای اسلامی، حمایت همه جانبه ی خیل کثیری از نخبگان، اندیشمندان، پژوهشگران، صاحبنظران و قاطبه اهالی فرهنگ، هنر و اندیشه را با دادن رای اعتماد به دکتر صالحی امیری در تصدی وزارت فرهنگ وإرشاد اسلامی پاس دارند.

دکتر محمدتقی یونسی رستمی – عضو هیات علمی دانشگاه

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
tel final1

Share