سید رضی فلاح چای: بسیاری از پروژه های شهری نیاز به هزینه های هنگفت ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فلاح چای گفت: بسیاری از پروژه های شهری نیاز به هزینه های هنگفت ندارد و تنها با اعمال مدیریت قابل اجرا خواهد بود.

photo_2016-11-16_11-13-52به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدرضی فلاح چای در جلسه شورای شهر با اشاره به مباحث مطروحه در فضای مجازی در خصوص قطع درختان خطر آفرین، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی قبلی و اطلاع رسانی در فضای مجازی، جلسه ای با حضور دکتر حمید پیام مدیرگروه منابع طبیعی و جنگلداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و مسئول فضای سبز شهرداری لاهیجان پیرامون بررسی مشکلات ناشی از درختان چنار در محل شورا برگزار شد.

وی افزود: علیرغم اطلاع رسانی و دعوت از علاقمندان به فضای سبز و محیط زیست، متأسفانه حتی یک نفر هم در این جلسه شرکت نکرد. در حالیکه به محض قطع درختی که احتمال سقوط دارد، بسیاری از افراد در فضای مجازی نظرات کارشناسی متعددی ارائه می کنند.
سیدرضی فلاح چای با اشاره به پروژه های ایجاد نمای ورودی پارک بعثت استفاده بهینه از ساختمان قدیمی واقع دراین پارک، تنظیف بازارچه زیرکوه و ایجاد المان زیبا در آن، نصب مجدد سطل زباله در حاشیه معابر که جمع آوری شده، اختصاص خودروی سیار جمع آوری زباله در طول روز، تنظیف کمربندی و نصب صندلی جهت استراحت موقت مسافران، نصب موزائیک در ورودی های شهر بویژه در مناطق جدید الحاقی، پیگیری بحث حقوقی هتل اعظم، ساماندهی مناطق جدید الحاقی به شهر در منطقه شادهسر، لاشیدان و شیخ زاهد، تأمین روشنایی چراغ های منصوبه در رفوژ میانی بلوار دانشگاه آزاد، افزود: بسیاری از پروژه های شهری نیاز به هزینه های هنگفت ندارد و تنها با اعمال مدیریت قابل اجرا خواهد بود.

Share