مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در جمع کارکنان شرکت

برنامه‎هایم را در آب فاضلاب شهری ۵ ساله بسته بوده‎ام ولی تکلیف شد در خدمت آب منطقه‌ای گیلان باشم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لطفی گفت: برنامه های خود را در آب فاضلاب شهری ۵ ساله بسته بوده ام ولی این یک تکلیف بود که بعد از ۲ سال در خدمت آب منطقه ای گیلان به عنوان یک سرباز وزارت نیرو به انجام وظیفه بپردازم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست صمیمانه کاظم لطفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با کارکنان شرکت در سالن اجتماعات برگزار شد.  lotfid50b7_1477210016

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کمالی دبیر شورای فرهنگی صنعت آب وبرق استان ضمن خوشامدگویی به حاضرین و تسلیت ایام سوگواری سید الشهدا با اشاره به برخی مسایل شرکت گفت: الحمدالله آقای مهندس لطفی در آب فاضلاب شهری آرامش بسیار خوبی ایجاد کرده اند که امیدوارم با وجود ایشان شرکت آب منطقه ای گیلان هم به سطحی از ارتقاء که در شأن استان باشد برسد.

در ادامه کاظم لطفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان در خصوص فعالیت های صورت گرفته در آب و فاضلاب شهری گفت: در تودیع هر مدیر این همکاران هستند که بهترین نمره را می دهند، بنده برنامه های خود را در آب فاضلاب شهری ۵ ساله بسته بوده ام ولی این یک تکلیف بود که بعد از ۲ سال در خدمت آب منطقه ای گیلان به عنوان یک سرباز وزارت نیرو به انجام وظیفه بپردازم.

وی در ادامه با تشریح شرایط اقتصادی شرکت خاطرنشان کرد: باید تلاش بیشتری داشته باشیم و همه همکاران پای کار باشند تا بر مشکلات اقتصادی پیشرو فائق آمده و این شرایط را با تدبیر مناسب سپری کنیم.

 لطفی افزود: شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان برای مدیران ارشد وزارت نیرو، نمایندگان مجلس و دولت تدبیر و امید جایگاه بسیار رفیعی دارد و این استان از محدود استان هایی است که ۴ سد در آن در  حال ساخت می باشد این پتانسیل در هیچ استانی جز خوزستان و گیلان در حال حاضر وجود ندارد.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت منابع انسانی گفت: جایگاه منابع انسانی شرکت برای من جایگاه بسیار رفیعی است آن چیزی که برای من بسیار مهم است همکاران شرکت هستند و اعلام می کنم که تمامی همکاران حتی در دورترین نقاط استان هم بدانند که بزرگترین حامی آنها شخص مدیرعامل شرکت است و امیدوارم تمام برنامه های تدوین شده با همدلی و همکاری شما عزیزان به انجام برسد تا مجموعه شرکت و کارکنان آن به جایگاه اصلی خود برسند.

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در انتها گفت: همه ما از امروز در یک سنگر و سرباز صنعت آب و برق هستیم و برای اعتلای آب منطقه ای گیلان باید تلاش مضاعف بکنیم، اگر شما بزرگترین سد و سازه آبی را بسازید ولی منابع انسانی از شرایط مناسبی برخوردار نباشندبه موفقیت نرسیده ایم و قطعاً با بهره گیری از بدنه کارشناسی ضمن یکدلی و همراهی همه کارکنان در مسیر توسعه گام خواهیم برداشت.

tel final1

Share