سخنگوي هيات نظارت بر رفتار نمايندگان خبرداد:

شکایت برادر رئیس جمهور از یک نماینده مجلس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جمالی با اشاره به پرونده شکایت فریدون از یکی از نمایندگان مجلس دهم گفت: شکایت ایشان مربوط به مصاحبه‌ای است که نماینده علیه برادر رییس‌جمهور داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روزنامه اعتماد، شکایت حسین فریدون از یکی از نمایندگان مجلس روی میز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ق۱۳۹۳۰۶۲۰۰۸۵۵۵۰۱۷۵۳۶۱۲۴۷۴رار دارد.

این خبر را محمدجواد جمالی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت و ادامه داد: تاکنون ١٠ شکایت از نمایندگان مجلس در دور دهم به دست این هیات رسیده است. اما چون هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از مجلس قبلی ١۶ پرونده برای رسیدگی داشت هنوز رسیدگی به این پرونده‌ها را شروع نکرده است.

جمالی با اشاره به پرونده شکایت فریدون از یکی از نمایندگان مجلس دهم گفت: شکایت ایشان مربوط به مصاحبه‌ای است که نماینده علیه برادر رییس‌جمهور داشته است.

به گفته جمالی بیشتر شکایات رسیده از نمایندگان مربوط به سخنرانی‌های انتخاباتی آنها و یک مورد هم مربوط به درگیری فیزیکی با یک خبرنگار بوده و موارد مالی و اقتصادی در میان آنها وجود ندارد. جمالی این را هم گفت که اغلب شاکیان چهره‌های دولتی در رده‌های مدیران کل هستند.

tel final1

Share