با غیبت سه تن از اعضا

سومین جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر رودسر بی‌نتیجه ماند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ،سومین جلسه هیئت رئیسه شورای شهر با موضوع انتخاب نائب رئیس، سخنگو ، خزانه دار و منشی برگزار شد اما با غیبت سه تن از اعضای شورای شهر به نتیجه نرسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ،سومین جلسه هیئت رئیسه شورای شهر با موضوع انتخاب نائب رئیس، سخنگو ، خزانه دار و منشی برگزار شد اما با غیبت سه تن از اعضای شورای شهر به نتیجه نرسید.photo_2016-10-11_10-11-21

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رودسر؛ فرماندار شهرستان رودسر در همین زمینه اظهار کرد: با برگزاری دومین جلسه هیئت رئیسه سید یزدان میرحبیبی با ۷ رآی رئیس شورای شهر رودسر شد و از جلسات آتی ایشان موظف به برگزاری جلسات رسمی شورای شهر هستند.

جانبازی افزود: در اولین جلسه رسمی شورای شهر انتخابات نائب رئیس و سایر قسمت ها با مدیریت رئیس شورا برگزار خواهد شد تا نتیجه نهایی در آن جلسه مشخص شود.

وی اظهار داشت: متاسفانه با توجه به ارسال دعوتنامه از سوی فرمانداری رودسر به تمامی اعضای شورای شهر رودسر سه تن از این اعضا به نام های اسماعیل صفری، عزت ابوطالبی و مجتبی کاظمی در جلسه حضور نیافتند که عدم حضورشان نتیجه جلسه را نامشخص کرد.

فرماندار رودسر گفت: اعضای شورای شهر رودسر نمایندگان مردم در شورا هستند و باید با عشق خدمت به مردم در شورای شهر به فعالیت بپردازند.

tel final1

Share