مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

اگر می‌خواهیم در ایام محرم ثواب ببریم باید فتنه‌گران را مانند یزید، شمر و عبیدالله نفرین کنیم/از آرمان‌های خود برگشته و با بازماندگان خانه‌های تیمی جلسه برگزار می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: برخی از افراد خواسته یا ناخواسته می‌خواهند مؤلفه‌های امنیت و اقتدار گیلان را برهم بزنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد با اشاره به اینکه مردم گیلان در دوران دفاع مقدس با همت و حمایت آیت‌الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در استان عالی درخشیدند، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس در محاصره نظامی و اقتصادی قرار داشتیم و ۱۲۰ رادیو با ۱۲ زبان زنده دنیا به صورت شبانه‌روزی علیه امام(ره)، انقلاب اسلامی و مردم برنامه منتشر کردند.IMG_3868motamed

وی به راهبرد آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروزه روشنفکران آمریکایی و غربی در اتاق‌های فکر خود به این نتیجه رسیدند با حمله نظامی به ایران نه‌تنها به پیروزی نمی‌رسند بلکه هزینه‌های بسیاری پرداخت کرده و شکستی سنگین و تاریخی را متحمل می‌شوند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن به جنگ باورها و ارزش‌های ملت ایران آمده است، تصریح کرد: دشمن متوجه شده با سلاح و جنگ نظامی نمی‌تواند ایران اسلامی را شکست دهد.

معتمد به ماموریت سه گروه برای مقابله با ارزش‌های انقلاب از طرف دشمن در ایران اشاره کرد و گفت: گروه نخست عناصر محرک داخلی هستند، آنها که حتی در ابتدای انقلاب به جمهوری اسلامی رأی آری و مثبت ندادند.

وی، گروه دوم را عناصر محرک خارجی خواند و بیان کرد: در دولت‌های اخیر افراد مذکور به عنوان نخبه وارد ایران شدند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه گروه سوم عامل داخلی و عقبه عامل خارجی محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: گروه مذکور خطرناک‌ترین هستند.

معتمد به دلخوش کردن دشمن برای تغییر و براندازی نظام اسلامی توسط سه گروه مذکور اشاره کرد و یادآور شد: فتنه‌گران گروه سوم محسوب می‌شوند و استحقاق نفرین را دارند.

وی متذکر شد: اگر می‌خواهیم در ایام محرم ثواب ببریم باید فتنه‌گران را مانند یزید، شمر و عبیدالله نفرین کنیم زیرا آنها می‌خواستند انقلابی را براندازی کنند که میراث انبیا و ائمه معصومین (ع) است.

*انقلاب اسلامی آرمان‌های امام حسین (ع) را زنده کرد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی آرمان‌های امام حسین (ع) را زنده کرد، افزود: دشمن پیاده کردن پنج برنامه را برای ضربه زدن به نظام اسلامی دنبال می‌کند و در اقدام نخست سست کردن پایه‌های اعتقادی از مهدکودک‌ها تا مراکز نخبه‌پروری و دانشگاهی کشور را هدف رفته است.

معتمد، تغییر باورهای مسؤولان در حوزه فرهنگ و سیاست را دومین برنامه دشمن دانست و اظهار کرد: تبلیغ برای بیگانه و برتری دادن فرهنگ دشمن بر فرهنگ ملی از برنامه‌های دشمن در کشور است.

*ترویج فحشا به‌نام آزادی راهبرد دشمن علیه نظام اسلامی

وی با اشاره به اینکه نفی مؤلفه‌های امنیت و اقتدار ملی، روحیه شهادت‌طلبی، سازش ناپذیری، ساده‌زیستی، اقتصاد مقاومتی و … از برنامه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: ترویج فساد و فحشا به‌نام آزادی از دیگر برنامه‌های دشمن علیه ایران اسلامی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: دشمن با رواج فساد اخلاقی به‌دنبال ویران کردن بنیان خانواده‌های ایرانی است.

معتمد به انتشار کتاب «دشمن خود را بشناسیم» توسط فرمانده سابق شبکه جاسوسی آمریکا در ایران اشاره کرد و گفت: در کتاب مذکور بر سه موضوع برای مقابله با انقلاب اسلامی تأکید شده است.

وی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال نهادینه‌کردن غرب‌گرایی، مخالفت با انقلاب و اندیشه‌های غربی در دانشگاه‌ها است، تصریح کرد: دشمن به‌دنبال برداشتن چادر از سر بانوان کشور است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به در خدمت گرفتن عناصر داخلی توسط دشمن اشاره کرد و یادآور شد: دشمن به‌دنبال افرادی که مردم آنها را به عنوانی انقلابی قبول دارند، رفته است.

*تلاش برخی برای از بین بردن امنیت در گیلان

معتمد با اشاره به اینکه دشمن اعتقاد دارد انقلاب اسلامی را از طریق افراد مذکور راحت‌تر می‌توان استحاله کرد، افزود: برخی از افراد خواسته یا ناخواسته می‌خواهند مؤلفه‌های امنیت و اقتدار گیلان را برهم بزنند.

وی ادامه داد: افرادی که به برکت جمهوری اسلامی، سپاه و مساجد به موقعیت اجتماعی و مسوؤلیت رسیدند امروز بیان می‌کنند سپاه پاسداران به‌دنبال قدرت‌طلبی است.

این مسؤول با تأکید براینکه اگر اقتدار سپاه نبود برخی نمی‌توانستند به مسؤولیت‌های کنونی برسند، اظهار کرد: افرادی که در گیلان و رشت با خانه‌های تیمی و فساد مبارزه و مقابله می‌کردند امروز از آرمان‌های خود برگشته و با بازماندگان خانه‌های تیمی جلسه برگزار می‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به ارتداد برخی از افراد از آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر اقتدار سپاه نباشد، دشمن جامعه را آرام نمی‌گذارد.

معتمد با اشاره به اینکه اگر داعش وارد کشور شود اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد، بیان کرد: مسؤولان فرهنگی و امنیتی بدانند امنیت سیاسی نیست بلکه امنیت سلامت جامعه را به ارمغان می‌آورد.

وی، از بین بردن امنیت در جامعه اسلامی را هدف دشمن خواند و تصریح کرد: مقابله با دشمن را نباید سیاسی کرد.

tel final1

Share