صبح امروز

«باغ نارنج» با حضور رییس سازمان سینمایی در لاهیجان افتتاح شد / ایوبی: دولت یازدهم کشور را از یک بحران بزرگ نجات داد/ارزش برخی اقدامات بعدها برای مردم روشن می‎شود/رونق و آبادانی، حق ملت ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مراسم افتتاح منطقه تفریحی «باغ نارنج» با حضور رییس سازمان سینمایی کشور در لاهیجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ارشاد گیلان، مراسم افتتاح منطقه تفریحی «باغ نارنج»، صبح امروز (شنبه ۶ شهریور) با حضور حجت ا… ایوبی، رییس سازمان سینمایی کشور در لاهیجان برگزار شد.۳۹۴۲۱۴_orig

وی در این مراسم با بیان اینکه هنر، زبان بیان پیام ها و خواسته ها است، اظهار کرد: ایرانیان مبدع تئاتر خیابانی هستند.

حجت الله ایوبی، همچنین صبح امروز در مراسم افتتاح برنامه های هفته دولت در شهرستان لاهیجان افزود: ایران قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم، در مسیر بدی پیش می رفت و دچار درگیری های بی حاصلی بود اما این دولت، با سیاست های مدبرانه تحت رهبری های مقام معظم رهبری، کشور را از یک بحران بزرگ نجات داد.

وی که به عنوان نماینده دولت برای افتتاح طرح های گازرسانی در روستای سرچشمه لاهیجان حضور یافته بود، ادامه داد: اگر تحریم ها علیه کشورمان با همان صورت پیش می رفت، به طور قطع آرامش امروز بوجود نمی آمد.

ایوبی اضافه کرد: امروز فضای کار و فعالیت در ایران اسلامی آماده است و همه باید با اراده محکم و استوار، تلاش کنند تا مشکلات کشور یکی پس از دیگری رفع شود.

وی یادآور شد: رونق و آبادانی، حق ملت ایران است و سرمایه گذاری های لازم در این زمینه باید انجام شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی در دولت در حال انجام است که ارزش بعضی از این اقدامات، بعدها برای مردم روشن خواهد شد.

همزمان با پنجمین روز هفته دولت، طرح گازرسانی به ٢۵ روستای لاهیجان، در روستای سرچشمه این شهرستان با حضور حجت الله ایوبی افتتاح شد.

با افتتاح گازرسانی به این روستاها و اتمام گازرسانی روستایی، لاهیجان به خیل شهرستان های سبز کشور از نظر گازرسانی پیوست.

فرماندار شهرستان لاهیجان در این مراسم گفت: با گازرسانی به ٢۵ روستا در هفته دولت، تمامی روستاهای بالای ٢٠خانوار لاهیجان گاز دار شدند.

سید محمد احمدی اظهار داشت: با بهره مندی این روستاییان از گاز، ١٨٠روستای بالای ٢٠خانوار شهرستان لاهیجان از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی خاطرنشان کرد: ۵٠٠ میلیارد ریال طی سه سال برای گاز رسانی این شهرستان هزینه شده و با گازرسانی به تمامی روستاهای لاهیجان، این شهرستان هم به خیل شهرستان های سبز کشور پیوسته است.

حسین اکبری معاون اداره گاز لاهیجان نیز در این مراسم گفت: قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، تعداد مشترکان گاز در این شهرستان ۵٢هزار مشترک بود که این میزان، هم اکنون به ٨٠ هزار افزایش یافته است.

وی ادامه داد: برای طرح های گازرسانی ٢۵ روستای شهرستان لاهیجان در هفته دولت، ٧٨میلیارد و ۴٠٠میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

طول شبکه گازدار موجود شهرستان لاهیجان یک هزار و ٣۵٠کیلومتر است که درصد برخورداری از گاز طبیعی شهری ١٠٠ درصد و درصد برخورداری از گاز طبیعی روستایی قبل از افتتاح این طرح، ٩۴درصد بود که هم اینک، به ١٠٠ درصد رسیده است.

شهرستان ١٧٠ هزار نفری لاهیجان، در ۴٠ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

tel final1

Share