رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد:

انصراف چهار هزار و ۲۴۰ ایرانی از خودکشی در سال گذشته/وجود ۱۷۰هزار بازمانده از تحصیل در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت که مداخله های مشاوره ای مراکز اورژانس اجتماعی در استان ها سبب شده تا چهار هزار و ۲۴۰ نفر سال گذشته از خودکشی منصرف شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا ،انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در آئین افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان آمل افزود: ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این افراد زن و یکهزار و ۴۴۰ نفر مرد بودند.۸۲۲۱۳۳۷۷-۷۰۹۸۵۵۰۰

وی گفت که پارسال ، مردم بیش از ۶۰۰ هزار بار با سامانه ارتباطی ۱۲۳ مراکز اورژانس اجتماعی کشور تماس گرفتند که حدود نیمی از این تماس ها به ارائه خدمات مشاوره ای و حمایتی منجر شد.

محسنی بندپی به راه اندازی ۱۹۱ مرکز اورژانس اجتماعی درشهرهای کشور تا پیش از فعال شدن مرکز آمل اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست های سازمان بهزیستی کشور ، توسعه این مراکز در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفرجمعیت است.

** وجود ۱۷۰هزار بازمانده از تحصیل

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین از وجود ۱۷ هزار بازمانده از تحصیل در کشور خبر داد و گفت که از این شمار تاکنون ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر شناسایی شدند و زیرپوشش آموزش های اجباری قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به عنوان گسترده ترین شبکه اجتماعی کشور درحال ارائه خدمات است ، به سختی ها و مشکلات ناشی از آسیب های مختلف اجتماعی در این حوزه اشاره کرد و افزود: با وجود سختی کار برای همکاران در این سازمان، متاسفانه پرداختی های حقوق و مزایا به آنها بسیار کم و ناچیز است و انتظار می رود تا مجلس نسبت به این مهم توجه ویژه ای داشته باشد.

tel final1

Share