در نشست شهردار شفت با خبرنگاران

دلیل عدم ساخت سردیس معلم فداکار مشخص شد/شهرداری شفت هیچ امکاناتی ندارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن احمدی که به تازگی سکان شهرداری شفت را عهده دار شده است در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: من امروز با شهامت به یک لوح تقدیر اکتفا کردم چون شهرداری این شهر وضعیت مطلوبی در اعتبارات ندارد و می خواهم شما این را لمس کنید و در راه حل مشکلات به من کمک کنید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار شفت در مراسم تجلیل از خبرنگاران فقط به اهدای یک لوح تقدیر اکتفا کرد. photo_2016-08-11_12-04-15

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت, حسن احمدی که به تازگی سکان شهرداری شفت را عهده دار شده است در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: من امروز با شهامت به یک لوح تقدیر اکتفا کردم چون شهرداری این شهر وضعیت مطلوبی در اعتبارات ندارد و می خواهم شما این را لمس کنید و در راه حل مشکلات به من کمک کنید.

شهردار شفت ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: کار و نوشتار شما با هدیه قابل تقدیر نیست زیرا شما به عشق مردم و برای شهر و کشورتان خدمت می کنید.

احمدی رسالت خبرنگاران را در شفت در جهت شفاف سازی مشکلات دو چندان خواند و گفت: من امروز در این اتاق نشسته و نگران بهمن ماه هستم که اگر بحران برف را داشته باشیم, شهرداری شفت نه کمپرسی دارد نه بیل و نه دیگر امکانات!

وی افزود: از سمئولان خواسته ام کاری انجام دهند و در نزد مدیر کل بحران نیز این مسئله را مطرح کردم.

احمدی تصریح کرد: این شهر فاقد امکانات اولیه شهری است و من در این ۵۰ روز با نبود یک ریال وجه کار کردم.

شهردار شفت از همه‌ی شهروندان خواست تا در ساماندهی محیطی شهر, بهداشت و زباله کمک یار شهرداری باشند.photo_2016-08-11_12-04-02

احمدی روکش آسفالت کلیه خیابانهای شهر را از اولویتهای شهرداری خواند و گفت: نباید شهری که ۶۶ سال از تاسیس شهرداری در آن می گذرد چنین وضعیتی داشته باشد.

وی از نبود دفتر امور شهری و فضای سبز خبر داد و گفت: من با نیروی محدود به دنبال رسیدن به اهدافم هستم و هدفم فقط عمران و ابادانی این شهر است.

شهردار شفت افزود: کمبودها را می توانید روی میز کارم ببینید که من حتی لپ تاپ  هم ندارم.

احمدی از انتقال کیوسک راهنمایی و رانندگی که در میدان اصلی شهر قرار داشت و نمای بدی به میدان داده بود خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور شفت به عنوان خانه جوان ساخته شده بود و ما پیگیر این هستیم تا این فضا را گرفته و برای کتابخانه عمومی و  راهنمایی رانندگی از استفاده کنیم.

شهردار شفت در پاسخ به خبرنگار دیارمیرزا در مورد ساخت سردیس معلام فداکار گفت: اگر زنده یاد امیدزاده معلم فداکار اهل یکی دیگر از مناطق گیلان بود با نام او به شهرت و آوازه شهرشان می افزودند ولی متاسفانه من طی نشست با خانواده این معلم و علیرغم در خواست مکرر هنوز عکسی که بتواند به سازنده سردیس در ساخت کمک کند دست نیافتم و امیدوارم عکسی که بتواند چهار رخ باشد به دست ما برسد زیرا بنده بر ساخت سردیس و نصب در میدان شهر تاکید دارم.

وی در خصوص انتقال بازار شفت گفت: باید برای جابجایی بازار در ابتدا بازاریان،مردم شهر،کسبه و کارشناسان عمران اهل این شهر نظر دهند زیرا بازار محلی و هفتگی هر شهر دارای قرف و ارزش بالا در ارائه محصول همان شهر است.

tel final1

Share