رئیس روابط عمومی بهزیستی گیلان خبر داد:

۴۰۶ مورد کودک آزاری و همسرآزاری طی سال ۹۴ در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس روابط عمومی بهزیستی گیلان در حاشیه برگزاری مانور اورژانس اجتماعی از بیش از ۸ هزار تماس با ۱۲۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد غلامزاده گفت: در سال گذشته ۸ هزار و ۱۵۷ تماس با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی گرفته شد.

۲۰۱۴۱۲۱۴۱۲۵۰۱۰۲۲۵وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۲۶۸ مورد مربوط به مداخله کودک آزاری بود و ۱۳۸ مورد نیز مداخلات مربوط همسر آزاری بود تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی با همکاری دستگاههای هلال احمر، نیروی انتظامی، آتش نشانی، مانور اورژانس اجتماعی به منظور آشنایی بیشتر مردم با فعالیتها و خدمات ۱۲۳ برگزار شد.

رئیس روابط عمومی بهزیستی گیلان با بیان اینکه از طریق تماس با خط ۱۲۳ به افراد در معرض آسیب و همچنین آسیب دیدگان اجتماعی ارائه خدمت می شود افزود: این خط به منظور ایجاد سیستم گزارش دهی سریع و قابل دسترس با الویت دادن به کودک آزاری فعالیت می کند.

گفتنی است مداخله تخصصی موثر به منظور کاهش جرائم و جلوگیری از تشدید بحران و آسیب های اجتماعی و کاهش صدمات بر اقشار در معرض آسیب پذیر برای دستیابی به حقوق خود و همچنین توانمند سازی آنان و ارائه راهنمایی های لازم در زمینه فعالیتهای سازمان بهزیستی از اهداف فعالیت اورژانس اجتماعی است.

tel final1

Share