در اقدامی خیرخواهانه:

پذیرفتن سرپرستی ۷۵یتیم و تأمین جهیزیه سه نو عروس توسط کارکنان سما استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کارکنان مدارس و آموزشکده ­های سما استان گیلان در یک اقدام خیرخواهانه و کم ­نظیر سرپرستی ۷۵ یتیم به همراه هزینه­ های سه نو عروس را تقبل کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کارکنان مدارس و آموزشکده ­های سما استان گیلان در یک اقدام خیرخواهانه و کم ­نظیر سرپرستی ۷۵ یتیم به همراه هزینه­ های سه نو عروس را تقبل کردند.

رحمت علی صابری حقایقرحمت علی صابری حقایق دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما دراین استان گفت : این کار خیرخواهانه با همت تعدادی از کارکنان سما استان گیلان شروع شد و منجر به همکاری اختیاری و مشتاقانه کارکنان سما استان گیلان در سرپرستی ایتام و حمایت از سنت حسنه ازدواج شد.

صابری افزود:در این اقدام حتی یک ریال هم از منابع سازمانی استفاده نخواهد شد و با توجه به اشتیاق و اجتماع کارکنان سما در این حرکت خیرخواهانه،سازمان سما به عنوان یک سازمان خیر تلقی خواهد شد.

صابری اظهار کرد:سازمان سما که مخفف سرواژه مدارس آزاد اسلامی ایران است از سال ۱۳۷۰ به عنوان یک نهاد آموزشی غیرانتفاعی شروع به کار کرد که مجموعه فعالیت های آن در حوزه مدارس و آموزش فنی و حرفه ای برای پرورش تکنسین است و با نزدیک به ۷۰۰ مدرسه در کل کشور بزرگترین مجموعه غیرانتفاعی مدارس در خاورمیانه بوده و مجموعه سما استان گیلان نیز  با بیش از ۲۴ سال سابقه آموزشی، دارای ۲۲ مدرسه، ۸ آموزشکده و ۱۰۴ رشته محل در رشته­های فنی و مهندسی، علوم انسانی و هنر در ۸ شهرستان استان گیلان دارای زیر ساخت­های مناسب آموزشی و پژوهشی از جمله ۷۰ کارگاه و آزمایشگاه است.

صابری خاطر نشان کرد: سازمان سما حدود دو سال است که توسعه زبان بین الملل را به عنوان رسالت خود قرار داده است و در این راستا مؤسسه زبان سما استان گیلان دارای ۵ مؤسسه و ۱۱ شعبه در شهرستان­های مختلف استان بوده و تنها مرکز برگزاری آزمون اصلی آیلتس با مجوز مؤسسه IDP استرالیا است که برای سنین مختلف دوره­های ترمیک، آیلتس، EPT و TTC را برگزار می­کند.

صابری ادامه داد: شورای نظارت و هماهنگی سازمان سما استان گیلان تنها مرکز آموزشی در سطح استان و اولین مرکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور دارای سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 به منظور ارائه خدمات باکیفیت به ذی نفعان است.

tel final1

Share