شامگاه گذشته صورت گرفت

از سردیس ۶ شهید شاخص گیلان در انزلی رونمایی شد/سردار علیزاده:افشای فیش حقوقی بزرگترین امر به معروف بود+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شامگاه دوشنبه مراسم رونمایی از سردیس شهید موسی نامجو، احمد پیشگاه هادیان، بهرام گل آور، حمید رجبی مقدم، بهمن فاتحی و محمدجواد عبدحق رونمایی برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شامگاه دوشنبه مراسم رونمایی از سردیس ۶ سردار و فرمانده شهید بندرانزلی با حضور مسئولان برگزار شد.

photo_2016-07-06_09-14-03به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, سردار علیزاده در این مراسم با بیان اینکه روح مطهر شهیدان در مجلس ما حضور دارد, اظهار کرد: با حضور ۳ شهید گمنام و ۶ شهید شاخص در قطعه ای از بهشت حضور داریم.

رئیس مجمع بسیج سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حضرت امام واقعه ۱۷ شهریور را با کربلا مقایسه کردند , یادآور شد: در آن روز مامورین مزدور شاهنشاهی در میدان ژاله مردم را به خاک و خون کشیدند و جمعه سیاه را رقم زدند.

وی افزود: امام فرمود ۱۷ شهریور مکرر عاشورا است و میدان شهدا مکرر کربلا و شهیدان مکرر شهیدان کربلا و چه افتخاری بالاتر از این امر.

علیزاده گفت: هر جایی که جبهه ی حق علیه باطل قرار بگیرد آنجا عاشوراست و دشمن ملت ما مکرر یزید و دوستان یزید هستند.

رئیس مجمع بسیج سپاه قدس گیلان یادآور شد: در عرصه های نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جبهه حق مقابل جبهه ی باطل و کفر قرار گرفته است.

علیزاده با بیان اینکه بسیاری از افراد باید تکلیف خود را مشخص کنند که یزیدی هستند یا حسینی, متذکر شد: خوش به حال آنان که تشخیص می دهند و در این نبرد ها حضور پیدا می کنند و بد به حال آنان که تشخیص نمی دهند و عافیت طلبی پیشه می کنند.

وی از ذکر و یاد خدا، ذکات، امر به معروف و نهی از منکر به عنوان شاخصه های حکومت دینی نام برد و افزود: امروز امنیت حاضر در کشور را مدیون خون شهیدان هستیم.
علیزاده تصریح کرد: اگر دو شاخصه امر به معروف و نهی از منکر انجام نشود دو اصل دیگر نیز رعایت نمی شود.

رئیس مجمع بسیج سپاه قدس گیلان با قدردانی از افشای حقوق های نجومی مدیران اظهار کرد: کسانی که این فیش ها را منتشر کردند بزرگترین امر به معروف را انجام دادند و انتظار داریم دولت و قوه قضاییه در این زیمنه بطور جدی ورود و با خاطیان برخورد کند.

علیزاده تصریح کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از بین برود فقط خون امام حسین است که آن جامعه را دوباره به حرکت وا می دارد.

وی در پایان گفت: مردم و مسئولین باید حواسشان بیشتر جمع باشد زیرا هر جامعه ای با امر به معروف و نهی از منکر بر جا می ماند. مردم ولایت مدار و متدین گیلان که پرچمدار ۸ هزار شهید هستند نباید به خاطر کج فهمی چند فرد وارداتی چهره شان مخدوش شود.

احداث یادمان سرخ شهدا ظرف یک سال آینده در انزلی

photo_2016-07-06_09-14-57رضا پورشعبان شهردار انزلی نیز در این مراسم با درود به روان پاک شهدا اظهار کرد: در برگزاری کنگره ۸ هزار شهید گیلان تکلیف شده بود که شهرداری انزلی به نمایندگی از مجموعه شهرستان بندرانزلی سردیس شش فرمانده شهید عزیز جنگ را بنا به دستور فرمانده معظم سپاه قدس گیلان، سردار عبدالله پور که الان در جمع ما حضور ندارند، این سردیس ها ساخته شود و ما از آن زمان تلاش کردیم که این کار را انجام دهیم و همزمان با برگزاری کنگره این سردیس ها آماده بود اما خواستیم در یک مراسم خاص که شاخص انزلی است صورت بگیرد و خدا را شاکرم که این کار تمام شد و امروز در جمع بزرگان و با حضور خانواده معظم شهدا این سردیس ها رونمایی شد.

شهردار انزلی گفت: برای ساخت این سازه ها که از مواد خاصی ساخته شده مجموعا بیش از ۱۰۰ میلیون تومان شهرداری هزینه کرده است.

پورشعبان یادآور شد: همگی باید کمک کنند تا این مکان مقدسی که به یادمان شهدا تزیین شده و حدود ۹۰۰۰ مترمربع می باشد را تبدیل به یادمان سرخ شهرستان کنیم.
وی افزود: امروز ما شاهد هستیم که افراد زیادی در این مکان زیارت می‌کنند، نماز می خوانند و حتی خانواده ها دور هم جمع می شوند و برای ما این خوب است که در کنار زیارت, محلی هم برای آسایش آن خانواده های عزیز و ارجمند فراهم کنیم.

شهردار انزلی گفت: مجموعه مدیریت شهری نیازمند حمایت است تا مجموعه یادمان سرخ شهدا را ظرف یک سال آینده در شهر انزلی که شهر اولین ها بوده را تقدیم خانواده شهدا کند.

گفتنی است در این مراسم از سردیس شهید موسی نامجو، احمد پیشگاه هادیان، بهرام گل آور، حمید رجبی مقدم، بهمن فاتحی و محمدجواد عبدحق رونمایی شد.

tel final1

Share