سیاوش پور مطرح کرد

شعب ویژه برخورد با روزه خواری در گیلان/تکدی گری کودکان خیابانی زیبنده استان نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس شورای قضایی استان با تاکید به رعایت موازین اخلاقی و دینی در ماه مبارک رمضان از ایجاد شعب ویژه در برخورد با روزه خواری و هتک حرمت به این ماه پر فضیلت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست شورای برنامه ریزی به ریاست احمد سیاوش پور، رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.siavashpoor7872

احمد سیاوش پور در ابتدای این نشست با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و هفته بزرگداشت قوه قضائیه از معاونت فرهنگی دادگستری استان و واحدهای ذیربط خواست تا مراسم و برنامه های این ایام باشکوهتر از سال‌های گذشته صورت گیرد.

رئیس شورای قضایی استان در این جلسه ماه رمضان را ماه بندگی و عبادت خداوند متعال دانست و خواستار دقت و توجه هرچه بیشتر و بهتر به شعائر ماه مبارک رمضان توسط آحاد جامعه شد، وی با بیان این مطلب که حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ گردد خواستار برخورد جدی با روزه خواری شد.

رییس شورای قضایی استان با تاکید به رعایت موازین اخلاقی و دینی در ماه مبارک رمضان از ایجاد شعب ویژه در برخورد با روزه خواری و هتک حرمت به این ماه پر فضیلت خبر داد.
وی همچنین معضل کودکان خیابانی را که در برخی شهرها در خیابانها و چهارراه‌ها به دستفروشی و تکدی گری می‌پردازند را زیبنده استان فرهنگی گیلان ندانست و تصریح کرد: باید تصمیمات لازم جهت ساماندهی و کنترل این گونه افراد صورت گیرد.

این مقام ارشد قضایی با تاکید بر صیانت و حفظ حقوق بیت المال که از منویات مقام معظم رهبری در سال گذشته بوده است خاطر نشان کرد: دادگستری گیلان به‌ویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اقدامات مناسبی را در رفع تصرفهای غیرمجاز و حفظ اراضی ملی در تمامی نقاط گیلان به انجام رسانده است.

در این نشست مجید الهیان، قائم مقام دادگستری کل استان گیلان، اخبار و رویدادهای مهم استان را به سمع حاضرین رسانده و پس از ایشان هر کدام از معاونین گزارشی از حوزه‌های تحت سرپرستی ارائه نمودند و در خاتمه، پس از طرح مسائل مرتبط با دستگاه قضایی استان، تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب شد.

tel final1

Share