رئیس هیات فوتبال گیلان

الماسخاله:ملوان ارجح ترین تیم برای خرید سهمیه نفت است/ مگر ملوان فوتبالی افتاد که فوتبالی بیاید بالا / این تیم با اشتباهات داوری وعدم تامین برخی منابع مالی سقوط کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قربانعلی الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در واکنش به اظهارات تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: ملوان ارجح ترین تیم جهت خرید سهمیه لیگ برتری باشگاه نفت تهران می‌باشد،زیرا استان گیلان بخصوص انزلی یکی از قطبهای فوتبال کشور است و ملوان تیمی ریشه دار ،پرسابقه و بازیکن ساز در فوتبال ایران محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیات فوتبال گیلان با انتشار بیانیه ای در خصوص انتقال امتیاز نفت تهران به انزلی واکنش نشان داد.

almaskhale0137قربانعلی الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در واکنش به اظهارات تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: ملوان ارجح ترین تیم جهت خرید سهمیه لیگ برتری باشگاه نفت تهران می‌باشد،زیرا استان گیلان بخصوص انزلی یکی از قطبهای فوتبال کشور است و ملوان تیمی ریشه دار ،پرسابقه و بازیکن ساز در فوتبال ایران محسوب می‌شود.
وی افزود: از این رو که برخی از کارشناسان اینگونه اظهار نظر می‌کنند که ملوان نیز همانند تیمهای دیگر باید در فصل آینده با تلاش در لیگ یک و فوتبالی به لیگ برتر صعود کند اشتباه است،مگر این تیم فوتبالی به لیگ دسته یک سقوط کرد.
کافیست قدری به حافظه تاریخی رجوع کنیم تا ببینیم چگونه با اشتباهات داوری وحاشیه های غیر فوتبالی این تیم را به لیگ دسته یک سوق دادند واین تیم تنها با تفاضل یک گل به لیگ دسته یک سقوط کرد.نباید ملوان را به عنوان یک تیم ریشه دار ،مردمی وپرتماشاگر باسایر تیمهای متقاضی خرید امتیاز لیگ برتری باشگاه نفت تهران مقایسه کنیم.
الماسخاله گفت: حال که ملوان در این مزایده برنده اعلام شده وجناب آقای گرشاسبی ریاست محترم اداره کل ورزش و جوانان استان تهران موافق انتقال این تیم به گیلان هستند واز نظر قانونی ایرادی نمی‌بینند ، جا دارد با میانجیگری جناب آقای تاج ریاست شایسته و عادل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران سایر موانع نیز هموار گردد.
الماسخاله در ادامه اظهاراتش اضافه کرد؛ شک نکنید این انتقال به نفع فوتبال و فدراسیون می باشد زیرا این سهمیه به تیمی داده خواهد شد که دارای یک پیشینه معلوم و سرمایه ای بنام تماشاگر سود میبرد، در غیر این صورت آیا معلوم هست که چگونه این امتیاز در اختیار گروه دیگر قرار میگیرد. آیا فوتبالی این امر انجام خواهد شد؟!

tel final1

Share