آیت الله جنتی در مراسم هفتمین سالگرد ملکوتی ارتحال آیت‌الله‌ العظمی بهجت فومنی(ره)

آیت الله بهجت کمتر از امامزاده نیست/ولایت فقیه نعمت است/خصوصیات ایشان منحصر به فرد است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله جنتی خطاب به مردم فومن گفت: شما افتخاری نصیبتان شد که این مرد از این زمین برخاست و این ارزشمند است و شما فومنی ها برای زیارت مرقدش بر سر خاکش در قم بروید زیرا ایشان از امامزادگان کمتر نیستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هفتمین سالگرد ملکوتی ارتحال آیت‌الله‌ العظمی بهجت فومنی(ره) عصر امروز در مسجد بالامحله شهرستان فومن برگزار شد.
در این مراسم آیت الله جنتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین و روز پاسدار گفت: خدا را سپاسگزارم که این منت را بر سر من گذاشت و اجازه داد تا در این مراسم با عظمت شرکت کنم.photo_2016-05-13_20-57-58

خصوصیات آیت الله بهجت منحصر به فرد است

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن , دبیر شورای نگهبان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان مراسم گفت: من به احترام این عزیز و فقیه زاهد و مجتهد حضور یافتم و این یک کرامت الهی بود که نصیب بنده شد.

وی از تاخیر پروازش به گیلان گفت و اظهار داشت: وقتی خبر تاخیر را شنیدن به منزل رفتم و نماز گذاشتنم و خیلی نگران و در خود فرو رفتم و دوستان عزیز ما در سپاه لطف کردند و با هواپیمای سپاه به گیلان آمدم و این کمک ناباورانه بود.

آیت الله جنتی سپاه را قوت قلب ملت خواند و اظهار کرد: سپاه سرباز نظام و امام زمان است.

وی از مطالعه در حالات آیت الله بهجت گفت و تصریح کرد: من توصیه می کنم در کنار کتابهای قرآن , نهج البلاغه و مفاتیح الجنان و… کتابهای آیت الله بهجت را در منزل داشته باشید .
ایشان به مقام علما و انبیاء اشاره و افزود: خصوصیات آیت الله بهجت منحصر به فرد است و در برخی آیات قرآن که خوانده و تجسس کنیم چنین افرادی را با چنین خصوصیتی پیدا می کنیم.
وی از عینیت پیدا کردن آیات قرآن در چهره آیت الله بهجت خبر داد و اظهار کرد: ایشان تجمیع ایمان و تقوا و نماز و روزه و زهد بود.عبادت , اخلاص و سحر خیزی او بی نظیر بود. نماز با گریه اش همه را متاثر می کرد و و یک مومن واقعی بود.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه مومن زکات می دهد و ایشان هر چه داشت به فقراء می داد گفت: مومنی به یاد خداست که قرآن اشنا باشد و قرآن زمانی نور در چهره می آورد که عاشقانه خوانده شود.

آیت الله جنتی تصریح کرد: آیت الله بهجت (ره) هرگز نخواست که معرفی شود و مقید بود که معرفی نشود و کسانی که از او دعا می خواستند می گفت: این دعا اگر اجابت شود از برکات امام حسین و انبیاست.
دبیر شورای نگهبان از تسلط این عارف بزرگ به فقه و عرفان گفت و تصریح کرد: آیت الله بهجت فقط مسجد نشین نبود و نماز نمی خواند بلکه بر مسائل دلالت داشت.

آیت الله بهجت کمتر از امامزاده نیست

آیت الله جنتی خطاب به مردم فومن گفت: شما افتخاری نصیبتان شد که این مرد از این زمین برخاست و این ارزشمند است و شما فومنی ها برای زیارت مرقدش بر سر خاکش در قم بروید زیرا ایشان از امامزادگان کمتر نیستند.

وی نسبت امامزادگان را به ائمه و پیامبران خواند و گفت: آیت الله بهجت با ائمه نسبتی نداشت ولی دست پرورده انها بود.

ولایت فقیه نعمت است

دبیر شورای نگهبان افزود: ای مردم گوش به فرمان مقام رهبری باشید و هر چه می گوید گوش کنید زیرا کسی که نظام را حفظ و دشمن را ذلیل و بر جایش نشاند رهبر بو.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ولایت فقیه نعمتی برای ارکان مجلس، دولت و قوه قضائیه است, یادآور شد: معنا ندارد که زیر پرچم ولایت نچرخیم و سیاست دیگری را دنبال کنیم.
آیت الله جنتی تصریح کرد: اگر احساس کردید جایی دشمن شاد است بدانید به نفع او گام برداشتید و به تاکیدات رهبر در اقتصاد مقاومتی دقت کنید.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: باید کشاورزی و صنعت فعال شود زیرا خداوند بزرگ منابع زمینی و زیر زمینی را به ما داده و این منابع از سر مان زیادتر است.

وی از لزوم سپردن اقتصاد به دست مردم گفت و تصریح کرد: اگر می خواهید تولیدات کشور زیاد شود جلوی قاچاق گرفته شود و با قاچاق مبارزه کنیم.

آیت الله جنتی خطاب به معلمان و امامان جمعه گفت: به دانش آموزان در کنار درس و کتاب بیانات رهبری را بگویید. باید در مقابل دشمن از جان و مال و هستی گذشت تا نظام حفظ شود.

خبرنگار:زلیخا صفری

tel final1

Share