دو روز مانده به افتتاح یک پروژه ملی در شهر اولین ها

افتتاح پروژه ملی فرهنگی تاریخی بافت مرکزی شهر رشت با حضور وزیر راه و شهرسازی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پروژه ملی فرهنگی تاریخی بافت مرکزی شهر رشت به عنوان نخستین پروژه بازآفرینی بافت مرکزی در سطح کلانشهرهای کشور عصر روز چهارشنبه ۱۱ فروردین در میدان تاریخی شهرداری رشت و با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) پروژه ملی فرهنگی تاریخی بافت مرکزی شهر رشت با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ۱۱ فروردین ماه جاری افتتاح می‌شود.IMG10100908

 این پروژه به عنوان نخستین پروژه بازآفرینی بافت مرکزی در سطح کلانشهرهای کشور است که برای احداث آن حدود ۱۷ هزار متر مربع محوطه سازی صورت گرفته و عصر روز چهارشنبه ۱۱ فروردین در میدان تاریخی شهرداری رشت و با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

پروژه ملی فرهنگی تاریخی بافت مرکزی شهر رشت با تلاش شبانه روزی شهرداری و عملکرد جهادی کارگران در کمتر از شش ماه آماده بهره برداری شده است.

گفتنی است «سند بازآفرینی شهر رشت» در ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار به تصویب رسیده و تاکنون جلسات متعددی در سطح کشور و استان گیلان با حضور مقامات عالی رتبه برگزار شده است.بازآفرینی رشت با برنامه ای مشخص و تدوین شده و در مقیاس شهری، منطقه‌ای و محلی اجرایی می‌شود.

 

tel final1

 

Share