شهردار انزلی مطرح کرد

احداث پیاده راه در انزلی/ساختار جدید مدیریتی شهرداری انزلی هنوز به تصویب نرسیده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پورشعبان با اشاره به اینکه تا زمانی که اصلاح ساختار سنتی مدیریتی در شهرداری اصلاح نشود برخی امور ناقص خواهند ماند گفت: ساختار مدیریتی شهرداری یکی از موارد مهمی است که بنده حدود ۱۸ ماه روی آن کار کرده ام اما تا امروز مورد تصویب استانداری و وزارت کشور قرار نگرفته است.

shaban_8911 به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی رضا پورشعبان شهردار انزلی در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای این شهر در خصوص حسابرسی اظهار داشت: مصوبات مالی شهرداری در سال ۹۳ و ۹۴ اجرایی شده است و نگاه ما همیشه به سمت شفاف سازی بوده و سعی بر اصلاح ساختار سیستمی شهرداری داشته زیرا بخشی از آئین نامه های بودجه شهرداری به اصلاحات اساسی نیاز دارد.

وی افزود: با کمک بخش خصوصی توانستیم در طی دوسال حسابرسی چهارسال را انجام داده که منجر به بهبود ساختار مالی شهرداری شده است.

شهردار انزلی با بیان اینکه تملک و دارایی ها و دیگر درآمدهای نقدی شهرداری از منابع تامین اعتبار شهرداری بوده خاطرنشان کرد: بودجه سال ۹۵ با ۳۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته ۵۳ میلیارد و سیصد میلیون تومان در نظر گرفته شده که ۶۲ درصد از این بودجه به بخش عمرانی و مابقی صرف هزینه های جاری شهرداری خواهد شد.

پورشعبان با اشاره به اینکه تا زمانی که اصلاح ساختار سنتی مدیریتی در شهرداری اصلاح نشود برخی امور ناقص خواهند ماند گفت: ساختار مدیریتی شهرداری یکی از موارد مهمی است که بنده حدود ۱۸ ماه روی آن کار کرده ام اما تا امروز مورد تصویب استانداری و وزارت کشور قرار نگرفته است.

وی از تغییرات و ایجاد چند پست مدیریتی در ساختار جدید خبرداد و عنوان کرد: سه معاون شهردار، ایجاد دوازده پست مدیریتی مستقل و ایجاد چهار ناحیه در دو منطقه شهری تعریف کرده که امیدواریم با پیگیری های لازم این اصلاحات انجام شود.

شهردار انزلی در خصوص پروژه های شهرداری بندرانزلی در سال جاری خاطر نشان کرد: ۲۲ مورد پروژه نیمه تمام با ارزش دو و نیم میلیارد تومان، ۲۸ پروژه جدید حدود هفت میلیارد تومان و ۲۵ پروژه مستمر نیز به ارزش شانزده میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار در دستور کار شهرداری قرار دارد.
وی یکی از مهمترین برنامه های شهرداری در سال ۹۵ را ادامه روند پیاده راه سازی با هدف سلامت بیشتر جامعه و زیباسازی شهری و روانسازی ترافیک دانست و تصریح کرد: موقعیت پروژه در بافت مرکزی شهر و خیابان سپه مکان یابی شده و طرح های اولیه مورد بررسی قرار گرفته است.

گفتنی است شهرداری بندرانزلی به عنوان سه شهرداری موفق و نمونه سال استان گیلان انتخاب شده است.

tel final1

Share