با صدور بیانیه ای صورت گرفت

رهبری املشی:گزارشات اولیه نشان می دهد اینجانب توفیق خدمت به مردم را ندارم/اعتراض خود را از طریق قانونی پیگیری خواهم نمود/ از هرگونه درگیری و تنش بپرهیزید/وَاللَّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رهبری املشی نوشت:به مردم عزیز و شریف رودسر و املش توصیه می کنم “صبر” کنید و آرامش خود را حفظ کنید و از هرگونه درگیری و تنش بپرهیزید و از طریق قانونی امور را پیگیری کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدمهدی رهبری املشی نماینده کنونی مردم رودسر و املش که نتوانست در انتخابات مجلس دهم اسدالله عباسی را شکست دهد با انتشار بیانیه ای مردم را به آرامش دعوت کرد.

rahbari_9510در بیانیه رهبری املشی که در کانال تلگرامی او منتشر شده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ

به اطلاع مردم شریف حوزه انتخابیه رودسر و املش می رساند ، گزارشات اولیه نشان می دهد اینجانب توفیق خدمت به عنوان نماینده در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ندارم. به نظرم آراء مأخوذه بعضا با خرید و فروش و تطمیع و تهدید همراه بوده و اعتراض خود را از طریق قانونی پیگیری خواهم نمود.
علی ای حال تشکر فراوان خود را از مردم شریف و گروه های مختلف که حقیر را مورد حمایت خود قرار دادند اعلام می دارم. اینجانب واقعا ناچیز و بی مقدارم امیدوارم خداوند کریم به همه پاداش خیر عطا فرماید.

عقیده داشتم در این دوره مجلس ، بهتر از دیگران می توانم ضمن حمایت از دولت محترم در زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری خدمت بهتر و بیشتری به مردم مخصوصا مردم حوزه انتخابیه ام انجام دهم و از حقوق ملت دفاع کنم و در ابعاد مختلف بین المللی و ملی و منطقه ای به ایران اسلامی به سهم خودم کمک کنم.

اکنون که این توفیق از اینجانب سلب شده است از خداوند قادر متعال متضرعانه می خواهم در ساعات باقیمانده عمر ،‌این ناچیز را همچنان در خدمت به اسلام و نظام اسلامی و مردم عزیز یاری فرماید.
در طول بیست سال نمایندگی مجلس و چند سال فرمانداری در رودسر و املش ، حتما گناهان زیادی را مرتکب شده ام ، اگر مشمول مغفرت الهی قرار نگیرم برای همیشه در جهنم معذب خواهم بود.مردم رودسر و املش نیز در این مدت از من بدیها و خطاهای زیادی دیده اند و اگر نبخشند عذاب من مضاعف خواهد شد. فقط مردم بدانند در تمام این مدت کاری شخصی برای خودم نکردم و همه راه های پیشرفت خود را بستم که شاید خدمتی به اسلام و مملکت و مردم بکنم که آنهم توفیق نشد.
“خَسِرَ الدُّنْیَا وَالْآخِرَهَ ذَٰلِکَ هُوَ الْخُسْرَانُ الْمُبِینُ”
و اما به مردم عزیز و شریف رودسر و املش توصیه می کنم “صبر” کنید و آرامش خود را حفظ کنید و از هرگونه درگیری و تنش بپرهیزید و از طریق قانونی امور را پیگیری کنید.

وَاللَّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ

بنده عاصی : محمدمهدی رهبری املشی

tel final1

Share