با حضور معاون رئیس جمهور صورت گرفت

دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نوبخت با اشاره به افزایش ترددهای خارجی در کشور اظهار کرد: این رفت و آمدها که برای دیدن آثار باستانی نیست بلکه با هدف سرمایه‌گذاری در ایران صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان با زیربنای ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع دقایقی پیش با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

رئیس دانشگاه گیلان در مراسم افتتاح مذکور با تسلیت ایام فاطمیه (س) و گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا با قدردانی از حضور نوبخت، اظهار کرد: به خاطر ترویج نگاه علمی و کمک به ارتقای آموزش عالی و دانشگاهیان از معاون رئیس جمهور قدردانی می‌کنم.photo_2016-03-12_12-53-12

احمد رضی تصریح کرد: نوبخت با احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یکی از کارهای خوب مستقل کردن امور پژوهش از آموزش را انجام داده است.

وی به اختصاص بودجه در امر پژوهش اشاره کرد و یادآور شد: در بودجه سال ۹۵ مبلغ ۷ هزار میلیارد تومان علاوه بر اعتبارات سنواتی به امر پژوهش اختصاص داده شده است.

به گفته رئیس دانشگاه گیلان، مبلغ ۴۰۰ میلیون دلار برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی در بودجه سال ۹۵ دیده شده است.

وی با بیان اینکه سال ۹۵ ردیف بودجه ویژه برای پژوهشکده آبی خزر در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: امروز همزمان با افتتاح دانشکده هنر و معماری، عملیات اجرایی احداث پژوهشکده حوزه آبی خزر آغاز می‌شود.

محمدباقر نوبخت در مراسم افتتاح دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان با مقایسه آمار درآمدهای نفتی در کشور، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۰ درآمدهای نفتی این کشور بالغ بر ۱۱۹ میلیارد دلار بود و اکنون این رقم کاهش محسوسی یافته است.photo_2016-03-12_12-53-02

وی با بیان اینکه سال سختی را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات یارانه نقدی آماده و به حساب مردم واریز شد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه برداشتن زنجیر ظالمانه تحریم از پای اقتصاد ملی خدمت بزرگی است، گفت: با وجود تحریم‌ها توانستیم رقم فزاینده نرخ تورم در جامعه را برداریم.

وی رشد منفی در زندگی افراد را قابل ملاحظه ندانست و اظهار کرد: مهم‌ترین خدماتی که جامعه انتظار دارد در بحث هزینه درمان است.

نوبخت با اشاره به افزایش ترددهای خارجی در کشور اظهار کرد: این رفت و آمدها که برای دیدن آثار باستانی نیست بلکه با هدف سرمایه‌گذاری در ایران صورت می‌گیرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه هزینه‌های مهمی از دوش دولت برداشته شده است، خاطرنشان کرد: با تمام این مشکلات، برجام به فرجام رسیده است.

وی به برگزاری انتخابات در هفتم اسفند اشاره کرد و یادآور شد: مردم نشان دادند خواهان تعادل در کشور هستند و در مجلس خبرگان و شورای شهر حسن نیت نشان دادند و برای سرافرازی کشور پای صندوق‌های رأی رفتند.

tel final1

Share