انتقاد شدیدالحن حجت الاسلام عباسی

امروز مشاییسم و جریان انحرافی را در صحنه عمل می بینم/آقایان باید جواب دهند که چرا مبانی را رها کردند و به مولفه های رهبری بی توجه بودند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام عباسی گفت: همانطوری که جریان فتنه یک خطر است جریان انحرافی نیز خطر است و ما امروز مشاییسم را در صحنه عمل می بینیم. ما می بینیم که آقایان می آیند اینجا و می روند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست خبری حجت الاسلام محمدرضا عباسی کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان رشت بعد از ظهر امروز در ستاد مرکزی وی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت حجت الاسلام عباسی با اشاره به اینکه اسم بنده در پنج لیست جوانان ،شورای اصولگرایان واقع گرا ،شphoto_2016-02-23_16-38-49ورای هماهنگی حزب الله گیلان و شورای راهبردی حزب الله قرار گرفته است اظهار کرد: اگر برخی خوب عمل می کردند نیازی به حضور بنده در جریان انتخابات نبود.
وی ادامه داد: وقتی عملکرد آقایان را مورد بررسی قرار می دهیم آنهایی که نماینده بودند و در این شهر مسئولیت داشتند امروز همان صحبت هایی را انجام می دهند که باید تا به امروز آنها را عملی می کردند.
حجت الاسلام عباسی همچنین افزود: در این مدت کارخانه های زیادی تعطیل شدند و افراد بسیار زیادی بیکار شدند و دز حال حاضر نیز این تعطیلی های ادامه دارد و حال می خواهند چه کاری انجام دهند!؟
نماینده سابق ولی فقیه در سپاه استان گیلان با بیان اینکه استان گیلان دارای مواهب الهی بسیاری است گفت: از این منابع به درستی استفاده نمی شود و زیر ساخت های صورت گرفته برای بهره برداری از منابع مناسب نیست.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم روز به روز در حال فقیر تر شدن هستند، جامعه به سوی طبقاتی شدن پیش می رود، هیچ ثباتی در مسائل اقتصادی وجود ندارد و هیچ امیدی برای اشتغال جوانان وجود ندارد.
عباسی با اشاره به اینکه بنده بارها گفته ام که شمردن دردها هنر نیست یادآور شد: مسئولین باید درد مردم را بشنوند تا بی تفاوت نشوند. مثل اینکه خود مسئولان ناامید شده اند و هیچ اقدامی از آنها مشاهده نمی کنیم و روند بیکاری رو به رشد می باشد.
حجت الاسلام عباسی اظهار کرد: روند مدیریت در استان ضعیف است و این مشکل به دلیل عدم نظارت صحیح می باشد که کار اصلی نماینده است.
نماینده سابق ولی فقیه در سپاه حفاظت فرودگاه های کشور با بیان اینکه اصل شرکت در انتخابات و انتخاب یک فرد اصلح وظیفه است, اظهار کرد: امروزه اصلح کشی صورت می گیرد و به هر نحوی می خواهند به منافع خود برسند.

امروز مشاییسم و جریان انحرافی را در صحنه عمل می بینم/می دانیم که پول هایی که هزینه می شوند چه جهت گیری دارد و این موارد باید افشاء شود

photo_2016-02-23_16-38-35حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه بنده عمری در خدمت بسیجیان، نیروهای ارزشی و حزب اللهی استان گیلان بوده ام گفت: هرجا انحرافی ایجاد شود مقابل آن می ایستم و فرقی نمی کند آن افراد چه کسانی هستند زیرا برای ما اصل نظام مهم است و این جمله زیبای حضرت امام که فرمود «من انقلابی ام» را باید در صحنه عمل نشان دهیم و این کارهایی که آقایون می کنند اینگونه نیست.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت اظهار کرد: همانطوری که جریان فتنه یک خطر است جریان انحرافی نیز خطر است و ما امروز مشاییسم ها را در صحنه عمل می بینیم. ما می بینیم که آقایان می آیند اینجا و می روند البته ما کاری به تکذیب آنها نداریم زیرا می دانیم که آمدند و می دانیم که این پول هایی که هزینه می شوند چه جهت گیری دارد و این موارد باید افشاء شود و نیروهای ارزشی باید از آنها مطلع شوند و آنهایی را که لیست می دهند را بشناسند، بدانند چه کسانی هستند، چه عقبه و شناسنامه ای دارند که امروز لیست می دهند.

حجت الاسلام عباسی افزود:کسی که ۳۰ سال سابقه نظامی گری دارد بروید بررسی کنید و ببینید که چند روز در جبهه بوده است؟!

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه حفاظت فرودگاه های کشور با انتقاد از تعدد لیست های موجود اظهار کرد: این بدین معناست که همه چیز را وا داده ایم زیرا اگر خوب عمل می کردیم کار به اینجا نمی رسید که هرکس احساس تکلیف کند و لیستی ارائه کند و لیست دادن جایگاه خودش را از دست داده است، چقدر زشت است که سر همین لیست ها درگیری صورت می گیرد؛ این آشفته بازار باید تعطیل شود.

شما تکلیف را کنار گذاشته اید پس به کدام صحبت آقا دقت کرده اید/این کارها در خط رهبر معظم انقلاب حرکت نکردن است

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: نظرسنجی فقط وضعیت سنجی است و این مورد بدترین نوع تحلیل است که بگوییم نظرسنجی چه می گوید و سپس ببینیم که چه بکنیم و این موضوع در دایره اصولگرایی نمی گنجد و باید لیست باید براساس شایستگی ها باشد.
این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند «شناسایی اصلح هنر است» گفت: هنر را کنار گذاشتید کنار و به بی هنری پرداخته اید همچنین ایشان می فرمایند «همانطور که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است انتخابات اصلح نیز یک اصل است» که شما تکلیف را کنار گذاشته اید پس به کدام صحبت آقا دقت کرده اید.
وی افزود: برخی می گویند که آقا فرموند که باید به لیست ها توجه شود در صورتی که مقام معظم رهبری فرموند «اگر به اصلح نرسیدی و متحیر ماندی اگر یک لیست قابل اعتماد پیدا کرده ای به سراغ آن بروید» و این افراد اولش را رها کردند و آخرش را گرفته اند که این تحریف صحبت های مقام معظم رهبری است و این کارها در خط رهبر معظم انقلاب حرکت نکردن می باشد حالا می خواهند اسمش را هرچه بگذارند اینها از اصول خارج شدند.

فردی که یک میلیارد پول بنر و پوسترش می شود به دور از فساد است!؟

photo_2016-02-23_16-38-52نماینده سابق ولی فقیه در سپاه استان گیلان با اشاره به اینکه آقا می فرمایند «نماینده باید از فساد دور باشد» تصریح کرد: فردی که قریب یک میلیارد پول ستادش می باشد، قریب یک میلیارد پول بنر و پوسترش می شود به دور از فساد است!؟
حجت الاسلام عباسی گفت:آقایان در بستن لیست ائتلاف اصولگرایان گیلان این همه خصلت های خوب را رها کرده اند و به نظرسنجی تکیه داده اند که این موضوع جفایی است در حق مقام معظم رهبری و جریان اصولگرایی و این کار به نوعی به بیراه و خطا رفتن است، من به آقایان هشدار می دهم و می گویم که توبه کنند.

این مدرس حوزه و دانشگاه اظهار کرد: بنده شنیده ام که آیت الله قربانی در درس خارج از فقه خود از بنده حمایت کرده اند و گفتند که آقایان من را نیز در لیست قرار دهند که خیلی هم گوش کردند!
عباسی ادامه داد: اگر بنده در کوفه بودم با مسلم بن عقیل بیعت می کردم و به بهانه امام از مسلم عبور می کردم و این جریان همیشه تاریخ است و ما باید از نماینده حضرت آقا در استان تمام قد دفاع و حمایت کنیم و اگر اشتباهاتی را دیدیم باید از راه خودش اقدام کنیم نه اینکه مقابله کنیم زیرا این موضوع به نوعی زدن خود مقام معظم رهبری می باشد.

اصولگرایی یک جریان اعتقادی و فکری است که نباید با سیاست های غلط آن را به حاشیه کشاند

 کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت گفت: اصولگرایی یک جریان اعتقادی و فکری است که نباید با سیاست های غلط آن را به حاشیه کشاند.
نماینده سابق ولی فقیه در سپاه استان گیلان گفت: آقایان باید جواب دهند که چرا مبانی و شایستگی ها را رها کردند؟ چرا سخنان مقام معظم رهبری را در زمینه اصلح گرایی رها کردند؟ چرا مولفه ای رهبری را مدنظر نگرفتند و فقط یک کلام گفتند به نظرسنجی که متغیر است توجه می کنیم و هیچ عقل سلیمی این موضوع را نمی پذیرد.
حجت الاسلام عباسی اظهار داشت: بنده بنای دروغ ندارم و صداقت را جزو اصولگرایی می دانم و به همین علت می گوییم برخی مواقع اشتباه کردم زیرا افرادی که یک زمانی نیروهای ما بودند درست کار نمی کنند.
عباسی با بیان اینکه طبق فرمایشات بزرگان,  مجلس نباید از عمامه به سرها خالی باشد گفت: وقتی کسی که با پول به مجلس برود اصلش حرام است و بنده تقاضا می کنم جریان اصولگرایی حرف های مقام معظم رهبری را نادیده نگیرد.

tel final1

Share