فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان تشریح کرد

جزئیات جدید از فرار پنج زندانی از زندان لاهیجان و نحوه دستگیری آنها/سن زندانیان فراری و جرم آنها اعلام شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه یکی از زندانیان فراری در منزل پدری اش در شهرستان لاهیجان دستگیر شد، افزود: با تلاش همه جانبه کارآگاهان آگاهی و ماموران انتظامی یکی دیگر از زندانیان فراری نیز در شهرستان لنگرود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، با تلاش ماموران انتظامی، ۵ زندانی فراری شهرستان لاهیجان در کمتر از ۸ ساعت دستگیر و به زندان بازگردانده شدند.
سرهنگ محمود قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در تشریح این خبر گفت:ماموران انتظامی در پی اطلاع از اینکه شب گذشته ۵ زندانی با تخریب حفاظ نورگیر سلول خود از زندان فرار کرده اند، دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه یکی از زندانیان فراری در منزل پدری اش در شهرستان لاهیجان دستگیر شد، افزود: با تلاش همه جانبه کارآگاهان آگاهی و ماموران انتظامی یکی دیگر از زندانیان فراری نیز در شهرستان لنگرود شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه در بررسی های همه جانبه مخفیگاه سه متهم دیگر در شهرستان آستانه اشرفیه شناسایی شد، بیان داشت: سه متهم دیگر که در منزل یکی از زندانیان آزاد شده در قبال دریافت پول توسط وی مخفی شده بودند، دستگیر شده و به زندان بازگردانده شدند.
وی با تاکید براینکه کلیه اقدامات پلیس در کمتر از ۸ ساعت صورت گرفته است،اظهارداشت: زندانیان فراری ۲۷، ۳۹، ۳۱، ۴۰ و ۱۹ساله می باشند که به ترتیب به جرم سرقت به عنف، قتل عمد، نگهداری مواد مخدر شیشه، سرقت و سرقت موتورسیکلت در زندان تحمل حبس می کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان از همکاری مردم در دستگیری زندانیان فراری تقدیر و تشکر کرده و آمادگی پلیس این شهرستان را در برخورد با هرگونه ناهنجاری اعلام کرد.

۱ picture 248 picture 252
tel final1

Share